در مرکز اصفهان تولید می‌شود

انیمیشن هزار و یک داستان

هزار و یک داستان در یک مجموعه 26 قسمتی انیمیشن در سیمای مرکز اصفهان در حال تولید است.شروع هر قسمت از این مجموعه با قصه‌گو آغاز شده و در ادامه قصه به صورت انیمیشن ادامه می‌یابد .
کد خبر: ۳۸۵۲۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، تهیه کننده این مجموعه در گفتگو با روابط عمومی معاونت امور استان‌های رسانه ملی تولید این مجموعه را برگرفته از بهترین کتاب‌های کودک موجود در بازار کتاب بیان کرد و افزود : پس از مطالعه و بررسی بیش از 2000 عنوان کتاب 26 جلد آن که همه به لحاظ قصه و هم تصویرگری از کیفیت بهتری برخوردار بودند با هدف ترویج کتاب خوانی برای تبدیل به انیمیشن انتخاب شدند .

علی رئیسی با اشاره به 7 ماه پیش تولید مجموعه هزار و یک داستان افزود : پس از بازنویسی قصه‌ها و بازآفرینی کاراکترها و صحنه‌ها کار تولید از مهر ماه امسال آغاز شد .

وی تفکیک استفاده شده در تولید انیمیشن هزار و یک داستان را دو بعدی بیان کرد و افزود: برای هر قسمت از این مجموعه کاراکتر و لی‌اوت جداگانه طراحی و اجرا شده است .

رئیسی در خصوص پیشرفت و میزان تولید این مجموعه گفت: به طور متوسط هر ماه 12 دقیقه از این انیمیشن تولید می‌شود که براساس برنامه ریزی پایان اردیبهشت سال آینده همه مجموعه آماده نمایش می‌شود.

وی در عین حال از حضور یک بخش از این مجموعه و کسب جایزه ویژه بخش سیمای جشنواره ملی فیلم دانشجویی خبر داد و افزود : شروع هر قسمت از این مجموعه با قصه‌گو آغاز شده و در ادامه قصه بصورت انیمیشن ادامه می‌یابد .

تهیه کننده مجموعه انیمیشن هزار و یک داستان با اشاره به همکاری مستقیم و غیر مستقیم بیش از 30 تن از هنرمندان اصفهانی در تولید این مجموعه گفت: این مجموعه را ریحانه کاوش کارگردانی کرده است و نگار زنجانی، فرشید توکلی ، مرجان کازرونی ، یکتا فیروزمنش به عنوان اینماتور در کنار علیرضا مصلحی، کامپوزیت/ سعید محسنی، فیلمبردار فضای دیجیتال/ سعید مهدوی، حسن قاسمی و حسین یگانه، صدابردار/مرجان خواجه‌کازرونی، قصه‌گو/ افروز باباعلی، طراح لباس/ شهره سیاه‌پوش و سارا غنی به عنوان باز آفرینی کاراکتر و طراحی لی‌اوت/ افشین اسماعیل شریف، طراح گریم باکس/ زهرا خدیویی، گریمور/ مرجان خواجه کازرونی و شهرام ایرانمنش به عنوان دوبلور در این مجموعه همکاری دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها