نقدی بر فیلم «بوفالو» ساخته کاوه سجادی حسینی

طعم گس مرداب

برای پخش در ماه رمضان ادامه دارد

تدوین و تصویربرداری تله‌فیلم روزی که می‌آید

با شروع بازی ستاره اسکندری تصویربرداری فیلم تلویزیونی «روزی که می‌آید» (در همین نزدیکی) به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه‌کنندگی پژمان لشکری‌پور در میدان خراسان ادامه دارد و تدوین هم‌زمان تصاویر نیز آغاز شد.
کد خبر: ۳۴۴۵۲۲

به گزارش فارس، حدود 30 درصد از تصویربرداری فیلم تلویزیونی «روزی که می‌آید» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی به پایان رسید و امروز گرو در میدان خراسان صحنه‌های زندان فیلم را ضبط می‌کنند.

بازی ستاره اسکندری از روز گذشته با حضور در لوکیشن آگاهی آغاز شد و امروز نیز به همراه جواد عزتی، احمد ساعتچیان جلوی دوربین خواهد رفت.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده حدود 20 جلسه تصویربرداری در تهران به طول خواهد انجامید و تدوین همزمان تصاویر را آرش زاهدی آغاز کرد.

فیلم در محله‌های کن، قیطریه و میدان خراسان جلوی دوربین خواهد رفت و ساخت موسیقی به میلاد موحدی سپرده شد تا هرچه سریع‌تر مراحل فنی فیلم به پایان برسد و برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود.

در این فیلم ستاره اسکندری، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، احمد ساعتچیان، جواد عزتی، عزیز هنرآموز، سیمین اسدی، محمدرضا مالکی، فرزان فیاض زاده، مینا محترمی، شقایق حصیبی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

حامد افضلی و رویا خسرو مجدی فیلمنامه را نوشته‌اند و داستان به صورت اپیزودیک روایت خواهد شد.

فیلم سه قصه را به موازات یکدیگر درمورد نگهبان زندان ، زندانی و شخصی که از خانه‌اش دزدی شده روایت می کنند،در این کار،نگهبان زندان با زندانی ارتباطی دوستانه برقرار کرده و کمک می‌کند که ماه رمضان به خانه‌اش برود اما این آغاز یک زندگی مخاطره آمیز برای نگهبان است و...

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتنداز:

نویسنده فیلمنامه: حامد افضلی و رویا خسرو مجدی/ کارگردان: کاوه سجادی حسینی/ تهیه کننده : پژمان لشکری‌پور/ مجری طرح: حمید مولوی/ مدیر تصویربرداری: مرتضی پورصمدی/ صدابردار: مهدی صالح کرمانی/ طراح صحنه ولباس: سیامک کاری‌نژاد/ طراح گریم: فاطمه کمالی/ دستیار اول و برنامه ریز : چاوش هنرآموز / دستیار دوم کارگردان : مریم اسمی خانی / منشی صحنه: پانته‌آ حسینی/ عکاس : جلال حمیدی / مدیر تولید : مجید گودرزی / مدیر تدارکات :علی اصغر رسولی.

پژمان لشکری‌پور تله‌فیلم «روزی که می‌‌آید» را به سفارش گروه مناسبت‌های مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها