عطر جوانی در عصر جوانی رادیو معارف

عصر جوانی نام برنامه جذاب، سازنده و هدفمند رادیو معارف است که به تعیین‌کننده‌ترین دوره حیات زندگی شخصی و اجتماعی مخاطبان ویژه خود، یعنی جوانان می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۷۱۴۱۷
نویسنده جبار آذین - منتقد و مدرس

شبکه معناگرا و ارزشمدار و پر مخاطب معارف که از منظر باورهای ایمانی، اعتقادی و انسانی و اجتماعی و با هدف حفظ، معرفی و گسترش و فرهنگسازی معارف انسانی، اسلامی، الهی و ارتقای دین باوری با تکیه بر آموزه‌های قرانی و رهنمودها و هدایت‌های عترت بر مبنای نیاز، اعتقاد و سلیقه با مخاطبان خود بویژه نسل‌های جوان و نوجوان ارتباط پویا و سازنده برقرار می‌کند، پیوسته در مسیر دستیابی به آرمان ها و اهداف والای معارفی و اجتماعی خود موفق عمل کرده و گام‌های اصولی، بزرگ و تعیین کننده‌ای دراین راستا برداشته است.

این رادیوی گوش و دلنواز که بامعارف الهی و بهره‌مندی از گنجینه جاودان سخنان و آیین‌ها و آداب و سنت‌های نبوی و خاندان نبوت، جان و دل پویندگان راه حق را سیراب می کند، به عنوان یکی از رسانه‌های تاثیرگذار در سپهر رسانه‌ای کشور با بهره‌مندی از محتوای ِغنی دینی و با پشتوانه مراکز حوزوی و دانشگاهی و استفاده از نیروهای توانمند و کاربلد در راستای معرفت‌افزایی و رفتارسازی مومنانه فعالیت دارد.

این شبکه با تولید یک برنامه اثربخش و ایمان و علم محور و بروز، جوانان، زندگی، موقعیت، جایگاه، ارزش‌ها، آرزوها و روند تکاملی این نسل را در جامعه و جهان امروز، فردا و موفقیت‌های آنها در عرصه‌های مختلف، به بررسی، چالش، بحث، نقد و تحلیل می‌نشیندکه با استقبال خوب جوانان مومن وانقلابی روبرو شده است. 

عصر جوانی نام این برنامه جذاب، سازنده و هدفمند دینی و اجتماعی است که به تعیین‌کننده‌ترین دوره حیات زندگی شخصی و اجتماعی مخاطبان ویژه خود، یعنی جوانان می‌پردازد.

از همین رو، هرآنچه به زندگی، فعالیت‌ها، سلیقه‌ها، خواست‌ها، آینده و اهداف جوانان ارتباط دارد و مسائلی چون علاقه به هنر و ورزش و مطالعه و سینماو موسیقی در تولید برنامه مدنظر تولیدکنندگان عصرجوانی قرار گرفته است.در این میان آنچه بیش از هرنکته و مبحث مهم دیگر سرلوحه این برنامه قرار دارد، مواردی است که با اعتقادات دینی، مذهبی، پایندی نسل جوان به ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه ارتباط دارد. در واقع کوشش عصرجوانی به تبیین، تدوین و اجرایی کردن باورهای جوانان به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اسلام و دستاوردهای کشور دراین حوزه‌ها معطوف است.

عصر جوانی کاری از گروه معارف، قرآن و اهل بیت (ع) است. ضرورت حرفه‌آموزی جوان، تبیین نیاز‌های جوان، نیاز معنوی جوانان، جوان؛حجاب و عفاف، تبیین ثمرات ازدواج جوانان، جوانان موفق و قله‌های افتخار کشور، گفت‌وگوی آزاد جوانان، برنامه طنز، فعالیت‌های مساجد و اوقات فراغت جوان و نوجوان ... ازجمله بخش‌های متنوع جنگ  عصر جوانی است.

عصر جوانی از رادیو معارف، عطر عشق و ایمان و شور و شوق خدمت به مردم در راه خدا را در جامعه می‌پراکند و با حضور کارشناسان دینی و اجتماعی، تحلیل، تبیین و ترسیم سبک زندگی جوان با نشاط، امیدوار، مومن و انقلابی، افزون برمبارزه با تهاجم فرهنگی، حفظ فرهنگ و اعتقادات جامعه و فرهنگ‌سازی برای نسل پویای جوان، از دریچه تفکرات جوانان به میان خانواده‌های متدین رفته و با جامعه در پویش راه حق و عدالت، همگام و همسو می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها