فیلم تلویزیونی «دربست تا بهشت» برای پخش در روز عید فطر از شبکه 2 سیما تولید می شود. این فیلم را حسین تبریزی کارگردانی می کند.
کد خبر: ۱۴۶۷۵۴

فیلمنامه فیلم «دربست تا بهشت» با موضوع مذمت رباخواری و دعای خیر مادر نوشته شده است. این فیلم ، قصه عزیز است که برای خرید یک ماشین پول نزول می کند، اما هر بار برای پرداخت آن دچار مشکل می شود.
مجید یاسر در این فیلم نقش «عزیز» را بازی می کند که راننده تاکسی است. جعفر دهقان هم نقش قدرت را دارد که نزول خوار است. پانته آ مهری نیا هم ایفای نقش همسر عزیز را به عهده دارد. کاظم افرندنیا و زهره صفوی در کنار هم نقش زن و شوهر صاحبخانه عزیز را اجرا می کنند و عنایت بخشی هم در این فیلم لباس پدرزن عزیز را پوشیده است. 2 سارق هم در فیلم «دربست تا بهشت» حضور دارند که نقش آنها را داوود اسدی و پردیس افکاری به عهده دارند.
حسین تبریزی که در پرونده کاری خود فیلمهای تلویزیونی چون مقبره نحس ، سجده عشق و آبی را دارد درباره فیلم «دربست تا بهشت» به خبرنگار ما گفت: 12 روز پیش تصویربرداری را در تهران شروع کردیم که به احتمال زیاد تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.
وی افزود: برای این که فیلم تا روز عیدفطر آماده نمایش شود، حسن ایوبی تدوین آن را همزمان با تصویربرداری شروع کرده است و قرار است حامد قورچیان برای آن موسیقی بسازد.
فیلم «دربست تا بهشت» را مسعود اطیابی و مهرزاد نبات چیان تهیه می کنند و در نوشتن فیلمنامه آن احمد رفیع زاده با تبریزی مشارکت داشته است.
دیگر عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: مدیرتصویربرداری: حسین ملکی ، صدابردار: مسعود شاهوردی ، طراح گریم: محمد قومی ، طراح صحنه و لباس: شیرین شازده احمدی ، مدیرتولید: محسن دانشور و مدیر تدارکات: حمید اکبری.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها