پخش مداحی های جدید در برنامه رادیویی شور شیدایی

برنامه«شور شیدایی» با هدف اقامه عزای سیدالشهدا، ترویج عزاداری صحیح و ارائه الگوی عزاداری درست تا پایان ماه محرم روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۴۶۵۷۸۳

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، محمد حسن جلالی، تهیه کننده برنامه «شور شیدایی» درباره این برنامه می‌گوید: برنامه شور شیدایی در ماه محرم با پخش مداحی و مراثی درخواستی مخاطبان، تقدیم شنوندگان رادیو محرم می‌شود. این برنامه هر روز صبح از ساعت ۱۱ تا ۱۲ روانه آنتن می‌شود. از اهداف برنامه شور شیدایی می‌توان به گرامیداشت ایام محرم، اقامه عزای سیدالشهدا، ترویج عزاداری صحیح و ارائه الگوی عزاداری درست اشاره کرد. توجه به خواست مخاطب اولویت اصلی برنامه شور شیدایی است.

جلالی اظهار می‌کند: زمانی که در کار با احساس و عاطفه شنوندگان سر و کار داشته باشیم، باید با دقت بیشتری عمل شود، به همین دلیل ما هم تلاش می‌کنیم با ایجاد فضای شنیداری مناسب با عشق، علاقه و احساس مخاطبان را همراهی کنیم.

تهیه کننده رادیو محرم با اشاره به بخش‌های برنامه شور شیدایی عنوان می‌کند: انعکاس عزاداری‌های مختلف، پخش مرثیه ها، مداحی‌های جدید و متفاوت با زبان، گویش ها، لهجه‌های مختلف و توجه ویژه به درخواست‌های مردمی چه از طریق پیامک و چه از طریق تلفن، وجه تمایز این برنامه با سایر برنامه‌های رادیو محرم است. «شور شیدایی» یکی از برنامه‌های رادیو محرم است که مبتنی بر ارتباط با مخاطب به صورت زنده هر روز با یک گروه برنامه ساز روی آنتن می‌رود.

این برنامه صبح‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی محمدحسن جلالی و عصر‌ها از ساعت ۱۷ و ۳۰ تا ۱۹ به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی پخش می‌شود. برنامه‌ای که مبتنی بر تعامل و ارتباط با مخاطب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها