جامی:

”گلستان” در تولید مرغ جزء شاخص‌ها است

میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با حضور در سازمان مرکزی تعاون روستایی گلستان با مهندس محمدرضا جامی مدیر این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با حضور در سازمان مرکزی تعاون روستایی گلستان با مهندس محمدرضا جامی مدیر این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۴۶۱۳۷۱
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در ابتدای این جلسه مهندس هلاکوئی با بیان اینکه مجموعه بیتامین از سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: اخیراً نیز مجموعه توانسته ظرف مدت کمتر از ۵ سال مجوز زنجیره شدن را دریافت کند که این موضوع رکوردی در دریافت این مجوز در کشور است.

وی با بیان اینکه هدف از تاسیس زنجیره بیتامین به کارگیری ظرفیت‌های تولیدی استان بوده است، ادامه داد: علاوه بر تکمیل ساختار فیزیکی زنجیره اعم از کارخانه خوراک، کشتارگاه و فارم‌های مشارکتی در روزهای آینده مجموعه مرغ مادر را نیز به صورت مالکیتی به زنجیره خود اضافه خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین تصریح کرد: فروش آنلاین محصولات پروتئینی زنجیره بیتامین که در بیتامین مارکت عرضه می‌شود نیز راه‌اندازی شده است و زیرساخت‌های لازم فراهم شده و در آینده‌ای نزدیک این فروش غیرحضوری در کل استان و سپس در سایر استان‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد.

هلاکوئی تصریح کرد: در چند سال گذشته توازن تولید و تامین نهاده‌ها یکسان نبود که با اقداماتی که در دولت سیزدهم انجام شد در این زمینه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و تولیدکنندگان در این زمینه دغدغه‌ای ندارند.

جامی نیز در این دیدار نیز ضمن خوشامدگویی به مهندس هلاکوئی، گفت: با تدابیری که دولت سیزدهم در حوزه تامین نهاده‌ها داشت در حال حاضر مشکلی در زمینه تامین نهاده‌ها نداریم.

وی ادامه داد: استان گلستان در زمینه تولید گوشت مرغ یکی از استان‌های شاخص است و تلاش‌های تولیدکنندگان این عرصه ارزشمند و قابل تقدیر است.

مدیر سازمان مرکزی تعاون روستایی گلستان با تاکید بر اینکه این سازمان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی برای همکاری با بخش خصوصی دارد، اظهار کرد: صنعت طیور استان گلستان یکی از صنایعی است که بیشتر حجم تولید خود را در داخل فرآوری می‌کند که این موضوع در صنایع دیگر به ندرت دیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها