تشکیل کارگروه “بیتامین” و پارک علم و فناوری برای ارتقاء همکاری‌ها

دکتر حامد پاک‌نژاد رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان با حضور در دفتر مرکزی زنجیره بیتامین با مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر حامد پاک‌نژاد رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان با حضور در دفتر مرکزی زنجیره بیتامین با مهندس میثاق هلاکوئی رئیس هیئت مدیره این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۴۶۲۳۳۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این دیدار مهندس هلاکوئی ضمن خوشامدگویی به رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان و تیم همراه وی، گفت: مجموعه بیتامین از سال ۹۷ با هدف تشکیل یک زنجیره هوشمند برای تولید گوشت مرغ و استفاده از ظرفیت‌های استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه مجموعه بیتامین، مجموعه‌ای چابک و جوان است، ادامه داد: میانگین سنی پرسنل این زنجیره حدود ۳۵ سال است، البته تلاش شده علاوه بر جذب نحبگان استان، پرورش نیرو نیز با برگزاری کلاس‌های تخصصی در مجموعه داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره زنجیره بیتامین با تاکید بر اینکه تشکیل اتاق فکر در هر مجموعه‌ای باعث پیشرفت آن مجموعه در جهت بهره‌وری بیشتر و کمک شایانی در جهت تولید دارد، افزود:در مجموعه بیتامین تلاش کرده‌ایم در هر حوزه‌ای به ویژه در بحث استفاده از تکنولوژی‌های روز اتاق فکری تشکیل دهیم، تا از این طریق با اطلاعات به روز تلاش در جهت تامین امنیت غذایی هموطنانمان داشته باشیم.

هلاکوئی تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان می‌تواند در جهت برطرف کردن مشکلات صنعت طیور به ویژه در بحث خلاء‌های که درخصوص استفاده از فناوری‌های نوین در این صنعت وجود دارد کمک شایانی به صنعت‌گران داشته باشد.

پاک‌نژاد نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بیتامین برای ایجاد اشتغال ۹۰۰ نفری به صورت مستقیم از سوی زنجیره بیتامین، گفت: پارک علم و فناوری استان نیز از هرگونه کمک به ارتقاء صنعت طیور دریغ نکرده و نخواهد کرد کما اینکه ما به صورت دوره‌ای با فعالان این حوزه جلساتی را برگزار می‌کنیم تا مشکلات آنها را احصاء و با مراجع ذی‌ربط برای رفع آنها مذاکرات داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه در پارک علم و فناوری اقدامات متنوعی برای حمایت از صنعت به ویژه صنعت طیور داریم، عنوان کرد: نگاه پارک همواره به بخش خصوصی بوده و تمام تلاش ما این است تا بازوی آنها برای رفع مشکلاتشان باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان ضمن دعوت از مجموعه بیتامین برای عضویت در این پارک، اظهار کرد: نگاه ما به صنعت مادی نیست و بیشتر تلاش ما این است که کمک‌های معنوی از هر دو طرف انجام شود.

پاک‌نژاد با بیان اینکه پارک علم و فناوری کلاس‌های مختلفی برای ارتقا دانش فعالان عرصه صنعت برگزار می‌کند، گفت:بهتر است کارگروهی بین مجموعه بیتامین و پارک علم و فناوری استان تشکیل شود تا از این طریق ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر دو طرف شناسایی و از طریق تعامل و همکاری بیشتر این موضوعات پیگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها