غلامرضا صنعتگر:

برای شهید رئیسی می‌خوانم

«غلامرضا صنعتگر» خواننده موسیقی پاپ کشور در رابطه با شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و هیات همراه به جام جم گفت: واقعا باید این واقعه را به همه مردم نجیب ایران تسلیت گفت چرا که ملت امروز رئیس جمهور مردمی خودشان و جمعی از مسئولان خدوم را از دست داده اند. در مدتی که شهید رئیسی در مسند ریاست جمهوری نشسته بودند، شاهد اتفاقاتی بودم که موجب تمایز این فرد نسبت به دیگران شده بود. آیت الله رئیسی به معنای واقعی کلمه مردی جهادی بود.
کد خبر: ۱۴۵۷۹۱۸

وی ادامه داد: در عرصه موسیقی از نزدیک شاهد دغدغه مندی رئیس جمهور شهیدمان بودم و برای ما کاملا محسوس بود که این رئیس جمهور دنبال تحولاتی زیرساختی و برطرف کردن تمامی مشکلات است. همه امیدم این است که بتوانم ادای دینی نسبت به این بزرگ مرد انقلابی داشته باشم. 

صنعتگر با بیان اینکه شهید رئیسی با پای دل به میدان خدمتگذاری آمده بود، افزود: خدوم بودن و خضوع آنقدر در رفتار و منش سید بزرگوار رئیسی آشکار بود که نیازی به گفتن نیست. ممکن است هر هنرمندی نظرات خاص خودش را داشته باشد، ولی من حس می‌کنم به شهید رئیسی بدهکار هستم چرا که جایگاهی برای هنر قائل بود که باید تا همیشه سپاسگزار وی بود. 

این خواننده موسیقی پاپ اضافه کرد: امیدوارم در آینده مسئولانی شبیه به شهید رئیسی ادامه دهنده راه ایشان باشند و جایگاهی که برای فرهنگ و هنر کشور آرزو داشتند را به ثمر برسانند. 

صنعتگر تاکید کرد: اخیرا سعادت نداشتم که دیداری با رئیس جمهور داشته باشند، اما قبلا دیدار خیلی صمیمی داشتیم که در آن جلسه دغدغه‌های ما را شنیدند. به راحتی توانستیم مشکلات را مطرح کنیم و رئیس جمهور شهید خیلی از این چالش‌هایی که شنیدند را پذیرفتند و حقیقتا دنبال یافتن راهکارهایی بودند و همین حالا که به شهادت رسیده اند، بخشی از وعده‌هایی که داده بودند را عملی کرده اند. یکی از چالش‌های برگزاری کنسرت بود که مورد توجه شهید رئیسی قرار گرفت و بعد از اینکه ما مشکلات را بیان کردیم، دیدیم که به سرعت نسبت به آن اقداماتی انجام شد و به وعده خود عمل کردند. 

وی در ادامه عنوان کرد: رئیس جمهور شهید ایران، وزیری را برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم انتخاب کردند که معتقدم درست‌ترین انتخاب بود. محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر ارشاد منتخب، از دغدغه مندان عرصه‌های فرهنگ و هنر هستند و زمانی که نمی‌توانستیم شهید رئیسی را ملاقات کنیم، به راحتی با وزیر ارشاد امکان برقراری تماس وجود داشت و خواسته‌های ما را به رئیس جمهور منتقل می‌کردند و این تعامل عمیق بین هنرمندان و رئیس جمهور کشور بی‌سابقه بود. 

صنعتگر ادامه داد: نگاه ویژه‌ای که آیت الله رئیسی به هنر داشت، در اقداماتی مانند تدوین سند ملی موسیقی و… تجلی پیدا کرد و حالا ما هنرمندان وظیفه و رسالتی بر عهده داریم تا بهترین عملکرد را از خودمان عرضه کنیم. 

وی در آخر یادآوری کرد: شهید رئیسی جدا از وجهه سیاسی، یکی از چهره‌های مردمی بود که سابقه بسیار بلندی در خدمتگذاری به این کشور داشت و حالا وقتش رسیده که اگر بتوانیم به این خادمِ ملت، به سیدِ شهید بزرگوارمان ادای دین کنیم. موسیقی می‌تواند با پای دل در این مسیر قدم بگذارد و خودم هم قطعه‌ای در رابطه با شهید رئیسی تولید خواهم کرد تا با خواندن یک اثر در شأن رئیس جمهور شهید دولت سیزدهم، حداقل وظیفه و مسئولیت اجتماعی خودم را به عنوان یک هنرمند انجام داده باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها