با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان انجام شد:

نوسازی و تجهیز ناوگان خودرویی (بالابر)شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

همزمان با دهه ولایت و امامت با حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع استانداری،مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از ناوگان جدیدخودرویی این شرکت رونمایی شد.
کد خبر: ۱۴۱۵۱۴۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در این مراسم از اضافه شدن ۱۰دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین به ناوگان بالابرهای شرکت دریکسال اخیردرراستای سرعت بخشیدن به توسعه،اصلاح شبکه،رفع خاموشی ها و روشنایی معابر در مناطق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

محمدسلیمانی،ادامه داد:با توجه به ضعف ظرفیت برون‌سپاری در بخش اجاره خودروهای عملیاتی،رویکرد شرکت نیز سرمایه‌گذاری و تأمین به‌صورت مالکیتی است،بدین منظور سعی شده تا با تامین منابع مالی مورد نیاز خودروهای عملیاتی این شرکت به تدریج نوسازی و نیز اضافه شود.

سلیمانی،همچنین با اشاره به ساماندهی خودروهای عملیات اتفاقات تا پاییز امسال،از انجام تعمیرات اساسی روی خودروهای سنگین به خصوص بالابرهای تحت مالکیت این شرکت به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال خبر دادو گفت:با هدف تسهیل درخدمت رسانی به مشترکین بیش از ۲۹ دستگاه خودرو نیز تعمیر و بهسازی شده است که جمع نوسازی،تعمیر و خرید بالابرهای جدید ۲۵۰میلیارد ریال می باشد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که بتوانیم از این پس به صورت منظم حداقل تا پایان امسال نیز نسبت به نوسازی و جایگزین کردن خودروهای فرسوده در سطح شرکت اقدام شود که طبق برنامه ریزی تا پایان سال پیش بینی می شود ۴دستگاه بالابر دیگر نیز به ناوگان اضافه شود.

دراین مراسم بیگ زاده،معاون توسعه ومدیریت منابع استانداری کرمان نیز با تشکر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت:جمهوری اسلامی برخاسته از فرهنگ عاشورایی است و حضور نیروهای خدوم،سختکوش و انقلابی با روحیه جهادی درصنعت برق توانسته تهدیدها را تبدیل به فرصت کند که این بهسازی و نوسازی ناوگان خودرویی دراین شرکت مصداق بارز این حرکت است.

وی همچنین از مسئولین خواست تا در خدمت رسانی به مشترکین سرعت،صحت و دقت را مدنظر داشته باشند و درارتقاء بهره وری شرکت تلاش مضاعف کنند.

شایان ذکر است که در این مراسم توسط معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری سوییچ خودروهای بالابر تحویل رانندگان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها