معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارکرمان،تولید را موتور محرکه توسعه کشور دانست و گفت:تولید باید مطابق استانداردهای ملی و بین‌المللی باشد.
کد خبر: ۱۴۱۷۰۶۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی بیگ‌زاده،در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل استاندارد استان کرمان باشاره به شعارسال وتاکیدات رهبرمعظم انقلاب بررشدتولیدگفت:تحقق شعارسال،خود کفایی،استقلال،اشتغال و مهار تورم را در پی دارد و باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه بین‌المللی می‌شود،ضمن اینکه سازمانی که تولید نداردیک سازمان پویا نخواهد بود. 

وی،تصریح کرد:محصولی استاندارد خواهد بود که مطابق شاخص‌های استاندارد ملی و بین‌المللی باشد و کیفیت آن در حوزه ارزیابی تایید شده و بتواند صادرات را برای کشورمان افزایش دهد.
 
بیگ‌زاده،گفت:استاندارد،علاوه بر صنعت و معدن درحوزه کشاورزی نیز نیاز است که باید تلاش مضاعفی در تولیدمحصولات ارگانیک قابل صادرات با استانداردهای بین‌المللی داشته باشیم،لذا سازمان استاندارد موظف است سرمایه‌گذاری که وارداستان شده وتولید اشتغال می‌کند را حمایت کرده و سرمایه‌گذاری را تسهیل و صادرات را توسعه دهد. 

دراین مراسم با اهدای لوحی به امضای استاندار کرمان اززحمات اسماعیل عاقلی تقدیر شدو با اعطای حکمی از سوی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران،مسلم بسیج به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان کرمان معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها