فیلم تلویزیونی «آخرین اجرا» ساخته اسماعیل فلاح پور آماده نمایش شد.به گزارش خبرنگار ما؛ این فیلم که پیش از این «آب نبات چوبی» نام داشت ، از اواسط اردیبهشت کلید خورد
کد خبر: ۱۴۱۳۷۴
و اوایل خرداد نیز تصویربرداری اش به پایان رسید.
نویسندگی فیلمنامه را فریدون دانشمند به عهده داشته است و داستان یک سرهنگ نیروی انتظامی را روایت کرده که در آگاهی کار می کند؛ ولی از روزگار قدیم و جوانی اش به تئاتر و سینما و بازیگری علاقه دارد. حالا هم پسرش مثل خود او به این کار علاقه دارد و اصل داستان هم از جایی شروع می شود که آقا پسر، پدرش را به یکی از اجراهایش دعوت می کند؛ اما در آن اجرا، بهروز کارگردان نمایش که خودش هم در یکی از نقشها بازی می کند به طرز مرموزی به قتل می رسد.
نقش اصلی «آخرین اجرا» یعنی سرهنگ نیروی انتظامی را حسن پورشیرازی بازی می کند.زهره فکورصبور در نقش خواهر بهروز، کارگردان و بازیگر مرحوم نمایش بازی می کند و مجید مشیری هم ناپدری اوست. حسین سلیمانی هم نقش بهروز مقتول را بازی می کند. از دیگر اعضای خانواده بهروز، مادرش فلور نظری را می بینید و شهره سلطانی هم دوست خواهر اوست . مهدی صبایی یکی دیگر از افسران نیروی انتظامی است و پردیس افکاری را هم در نقش یکی از پاکارها و نوچه های شخصیت منفی قصه می بینید که قاعدتا باید نقش جدیدی در کارهای او باشد.
مهدی شریفی هم در نقش پسر حسن پورشیرازی ظاهر شده است ؛ اما اگر می خواهید از نحوه قتل بهروز و آدم منفی و قاتل فیلم بدانید، بهتر است یکبار دیگر بازیگران نام برده را مرور کنید و ببینید کدامشان می توانند نقش منفی را بهتر بازی کنند و بعد ربطی هم با نام قبلی فیلم یعنی «آبنبات چوبی » پیدا کنید. 50درصد لوکیشن های فیلم خارجی بوده و همه آن در تهران تصویربرداری شده است.
موسیقی کار را شهاب رمضان ساخته و صداگذاری و میکس را هم شاهرخ شریفی انجام داده است . برخی از عوامل و دست اندرکاران دیگر فیلم عبارتند از: تهیه کننده : امیرحسین شریفی ، مدیر تصویربرداری : مجتبی رحیمی ، طراح چهره پردازی : محسن موسوی ، طراح صحنه و لباس : کیوان ذوالفقاری ، مدیر تولید: صدرالدین حجازی ، صدابردار: هادی افشار، تصویربردار: فرشاد خالقی ، برنامه ریز: نازنین کشاورز، دستیار کارگردان : امیر صراف ها، منشی صحنه : زهرا داوودنژاد، عکس : شهاب الدین مخبر «آخرین اجرا» در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها