فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی پیام تبریک صادر نمود.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۱۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز،سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه،ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها،ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

به راستی که شاغلین عرصه روابط عمومی در راستای ایجاد تصویری دقیق و واقع بینانه از سازمان خود و ایجاد ارتباطات اثرگذار با مردم و به ویژه اصحاب رسانه تلاش می کند و در این مسیر لحظه ای از پای نمی نشیند.

تلاش های بی نظیر شما در عرصه انعکاس اخبار سیل،زلزله،کرونا،طرح شهیدسلیمانی و اقدامات محرومیت زدایی ستودنی است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

اینجانبان به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده و این روز را به تمامی مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان، موفقیت و آروزی سلامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها