سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت چهل وپنجمین روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۶۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛متن این بیانیه به شرح ذیل است 

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (اسرا / آیه ۱)

امروزمسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.
«امام خامنه ای ( مدظله العالی)»

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی درفلسطین،غزه ودیگر کشور های اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی دردمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده،برخی حکومت‌های عربی و غربی و در رأس آنها آمریکا،از آن حمایت کرده اند.

در حقیقت،سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی که در مقیاسی گسترده در زرّادخانه های رژیم صهیونیستی ذخیره شده است،نه به جهت مقابله با مردم بی دفاع فلسطین بلکه در راستای سلطه بر جهان اسلام و منطقه خاورمیانه است.

بروز وقایع جهانی اخیر به ویژه حمایت اروپاییان از مردم اوکراین و غفلت جهانی از مسئله۷۵ساله فلسطین! اهمیت بزرگداشت این روز بزرگ را بیش از پیش نموده است.

روز جهانی قدس ۱۴۰۲ به عنوان معیار عزت و ذلت امت اسلامی در سال جاری و نخستین سال از قرن جدید از اهمیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سالهای گذشته برخوردار و نیازمند تحول در رویکردها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.

از زمان اشغال سرزمین فلسطین تا کنون بسیاری این واقعیت را گوشزد کرده‌اند که مسئله اشغال سرزمین فلسطین، موضوع یک ملت و دولت یا یک قوم و قبیله نیست بلکه شراره‌های شری آشکار است که دامان انسان و انسانیت را گرفته و حدود آن در گستره‌ی یک جغرافیای خاص محدود نخواهد شد.

جهان اسلام در سایه بیداری اسلامی که مرهون میراث گرانسنگ معمار کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) محقق شده است،باید نشان دهند که مصمّم به بازگشت به سنّت های شکوهمند اسلام و در رأس آن،وحدت مسلمانان هستند. اگر تنها بخشی از امکانات جهان اسلام در این مسیر به کار گرفته شود، قطعاً شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود.دفاع ازملت مظلوم فلسطین وقیام شجاعانه و مظلومانه آنان،وظیفه اسلامی همه ماست.

رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود،ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

ماپاسداران و بسیجیان سپاه ثارالله استان کرمان از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدارپایتخت مقاومت جهان اسلام کرمان می خواهیم برای زنده نگهداشتن روز جهانی قدس  به دعوت امامین انقلاب برای همراهی با مظلومین عالم و حمایت از قبله اول مسلمین جهان،بار دیگر جلوه ای حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان به نمایش بگذارند.

 معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها