یزد- مدیر کل انتقال خون استان گفت :پویش اهدای خون، اهدای زندگی، هدیه آسمانی در ماه مبارک رمضان در یزد با همت اداره کل تبلیغات اسلامی و روحانیون در استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۶۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، سید محمدرضا آقایی با بیان این خبر اظهارداشت: در نشستی با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی استان ابعاد اجرای پویش اهدای خون ،اهدای زندگی ،هدیه آسمانی بررسی شد و مقرر شد در ماه مبارک رمضان این پویش با استفاده از توان روحانیون و امامان جماعت مساجد برگزار شود.  

وی افزود: تولید بسته آموزشی و  فرهنگی و بسته خطابه و سخنرانی  با موضوع اهدای خون، برگزاری دوره های سبک زندگی سالم اسلامی-ایرانی در مساجد با کمک اداره کل انتقال خون و تبلیغات  اسلامی استان در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های این پویش ذکر شده است.

آقایی تصریح کرد : شرکت مردم با استفاده از توان مساجد در اهدای خون به نحوی که هر شب یکی از مساجد شهرستان بانی حضور مردم گردد و ایجاد شورای مردم یاری اهدای خون در مساجد منتخب با کمک مردم محلات و امامان جماعت مساجد، برگزاری دوره ها و اردو های آموزشی و فرهنگی با موضوع اهدای خون و سبک زندگی اسلامی -ایرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی با رویکرد ایثار و اهدای خون در مساجد، برگزاری جلسات ویژه امامان جماعت و سخنرانان با موضوع ابعادفرهنگی ،اجتماعی ،معنوی و سلامتی اهدای خون، تجلیل از اهداکنندگان مستمر  خون و جوانان و بانوان اهدای کننده خون در محلات و در مساجد از جمله برنامه های دیگر این پویش می باشد.

مدیرکل انتقال خون استان گفت: مقرر گردید در سی شب ماه مبارک، سی مسجد بانی اهدای خون مردمی در محلات شوند که با حضور مردم محلات در مراکز اهدای خون و در مواردی با اعزام تیم سیار اهدای خون انجام پذیرد



 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها