بر اساس اعلام رادیو گفتگو از این هفته، یک برنامۀ گفتگوی فرهنگی «رادیو گفتگو» با هدف بسط فضای تعامل بین گروه‌های اثرگذار این حوزه به مسائل مرتبط با تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر اختصاص پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، مسئلۀ تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر، حیطۀ وظایف ساترا و تعاملات حمایتی آن با سامانه‌ های ویدیوی درخواستی یکی از مباحث داغ این روزهای فضای مجازی است.

یکی از مشکلات اساسی این حوزه نگاه سیاسی به یک امر فرهنگی است که قرار گرفتن در مسیر درست نیازمند بحث و تبادل نظر میان صاحب‌نظران، فعالان فرهنگی، مدیران ساترا، فعالان صنعت و صاحبان قلم است به همین جهت از این هفته، یک برنامۀ گفتگوی فرهنگی «رادیو گفتگو» با هدف بسط فضای تعامل بین گروه‌های اثرگذار این حوزه به مسائل مرتبط با تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر اختصاص پیدا خواهد کرد.

براساس اعلام رادیو گفتگو، این برنامۀ فرهنگی هر هفته روزهای چهارشنبه، ساعت 20:00 از فرکانس رادیویی و افزونۀ این شبکه در نرم‌افزار ایران‌صدا پخش خواهد، این گفتگو‌ها با تهیه‌کنندگی خانم پرندآور و اجرای علی پژوهش از خبرنگاران حوزۀ فناوری اطلاعات به روی آنتن رادیو گفتگو خواهد رفت.

موضوع اولین گفتگوی فرهنگی که روز چهارشنبه 9شهریورماه 1401 پخش می‌شود، نمایش خانگی، آسیب شناسی اظهارنظرهای سیاسی است، براساس اعلام این شبکه علی اکبر عبدالعلی زاده، عضو شورای سردبیری روزنامه جام جم، محمدحسین خوشوقت، مدیرمسئول پایگاه خبری فرارو و مریم‌فیروزفر معاون خبر میراث آریا مهمان این قسمت از گفتگوی فرهنگی رادیو گفتگو خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها