یزد - رئیس دادگستری استان یزد با بیان اینکه هیچگونه ارفاقی به سارقان حرفه ای و سابقه دار صورت نمی گیرد.گفت: تأمین امنیت شهروندان و مقابله جدی با هرگونه جرم و فساد سازمان یافته، مهمترین رسالت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۲۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، غلامعلی دهشیری در نشست کمیته راهبردی قضایی - انتظامی استان یزد، اظهار داشت: پلیس، پشتیبان مردم و حامی مظلومین و صیانت کننده از امنیت شهروندان است و باید این چهره از نیروی انتظامی تبیین و تشریح گردد.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی تنها در برابر گردنکشان، اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت است، افزود: اهمیّت نیروی فراجا بخاطر وظیفه و ماموریت اوست و انجام این ماموریت مستلزم اقتدار و اعتماد عمومی به نیروی انتظامی است، مردم و شهروندان باید ضمن ملاحظه اقتدار بی مثال پلیس، چهره مهربان و باعطوفت نیروی انتظامی را به یاد بیاورند.

دهشیری تصریح کرد: مردم، ‌اولین مرجعی را که به کمک فرا می خوانند پلیس است و این نیروی انتظامی است که به مدد مظلومین و بزه دیدگان می رسد.

وی با اشاره به اینکه جریان های معاند با تبلیغات سوء، قصد دارند بین مردم و حاکمیت فاصله بیاندازند، گفت:‌ جریان معاند هرگز کمک های نیروی انتظامی به مردم را نشان نمی دهد و تنها با انتشار برخی از موضوعات، قصد تخریب و تضعیف قدرت و خدمت حافظان نظم و امنیت را دارد.

دهشیری بر تبیین و تشریح دستاورد های نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: نباید اجازه داد دستاوردها و خدمات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی هدف حاشیه سازی ها قرار گیرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها