دسترسی کاربران ۵۰ مدل موبایل دارای نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS، با عرضه نسخه جدید واتس اپ، از امروز دهم خرداد، قطع خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۶۱
به گزارش جام جم آنلاین، برخی از ۲ میلیارد کاربر واتس اپ از ۳۱ می (فردا) نمی‌توانند از پیام رسان استفاده کنند. زیرا نسخه جدید واتس اپ با نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS همخوانی نخواهد داشت. در حقیقت این شرکت هر ساله دسترسی موبایل‌ها به این پیام رسان را دسته بندی می‌کند و نسخه‌های قدیمی را منسوخ می‌کند.

حدود ۵۰ مدل موبایل که نسخه‌های iOS یا اندروید مورد نظر واتس اپ را نداشته باشند از دسترسی به پیام رسان محروم می‌شوند. برخی موبایل‌های این فهرست عبارتند از آیفون ۶ s، آیفون ۶ s پلاس، لن وو a ۸۲۰، اچ تی سی دزایر ۵۰۰، کاترپیلار، کت B ۱۵، سونی اکسپریا M، ویکو، Cink Five، دارک نایت، اوپتیموس F ۷، اپتیموس L ۳ Dual، اپتیموس F ۵.

نگاهی سریع به تنظیمات دستگاه نشان می‌دهد فرد قادر به ادامه استفاده از واتس اپ نخواهد بود یا باید سیستم عامل دستگاه را آپدیت کند.

واتس اپ پیش از این نیز در پاییز ۲۰۲۱ میلادی تصمیم گرفت چند موبایل که قدیمی به نظر می‌رسیدند را از چرخه ارائه سرویس خود خارج کند.

از یکم نوامبر ۲۰۲۱ میلادی کاربران موبایل‌هایی که نسخه اندروید آن‌ها قدیمی‌تر از ۴.۱ و iOS ۱۰ بود نمی‌توانستند به آپدیت‌های اپ دسترسی یابند، اما با وجود اختلالاتی می‌توانستند از اپ استفاده کنند.
 
منبع: خبرگزاری صدا وسیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها