نحوه باز کردن کلید‌های ویژه برای کیبورد QWERTY مجازی در iOS یا اندروید را در این خبر ببینید.
کد خبر: ۱۳۵۴۴۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، فرض کنید که شما یک iMessage برای شخصی ارسال می‌کنید و باید قیمتی را به ین تایپ کنید البته می‌توانید کلمه ین را در متن بنویسید و آن را ارسال کنید. به عنوان مثال، بنویسید: آن وسیله‌ای که می‌خواهید ۵۸۰۰۰ ین برای شما هزینه خواهد داشت.

اما اگر ترجیح می‌دهید خود نمادین را در پیام درج کنید، نمادی را در صفحه کلید آیفون پیدا نخواهید کرد، مگر اینکه از یک کد برای باز کردن قفل کلید‌های مخفی در صفحه کلید QWERTY آیفون استفاده کنید. ممکن است از قبل با این ترفند آشنا باشید، اما اگر اینطور نیست، فقط باید دستورالعمل‌هایی را که در ادامه آمده است را دنبال کنید.

اگر می‌خواهید از علامت ین استفاده کنید، کیبورد QWERTY مجازی را باز کنید و روی کلید «۱۲۳» در سمت چپ پایین صفحه نمایش ضربه بزنید.

نماد دلار "$" که در ردیف دوم است را فشار داده و نگه دارید تا نماد‌های مختلف ارز‌های مختلف مانند ین، یورو، سنت، پوند و موارد دیگر را مشاهده کنید. حالا می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.

کلید‌های خاص کیبورد QWERTY

دیگر ترفند‌های QWERTY به شما این امکان را می‌دهند که برای دیدن گزینه‌های خط تیره طولانی‌ تر، روی خط فاصله فشار داده و نگه دارید و اگر نیاز به تایپ نماد درجه برای دما یا زاویه دارید، عدد «۰» (صفر) را به مدت طولانی فشار دهید.

کاربران اندرویدی نیز با صفحه کلید مجازی Gboard QWERTY می‌توانند با فشار طولانی روی یک مصوت از بین گزینه‌ها انتخاب کنند. با ضربه زدن روی دکمه «?۱۲۳» در سمت چپ پایین صفحه کلید و سپس فشار طولانی روی کلید $، گزینه‌های ین، یورو، سنت، پوند بریتانیا و سایر ارز‌ها در اندروید نیز نمایش داده می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها