ابزار‌های بهداشتی از یک عصای تسکین درد هوشمند گرفته تا دستگاه‌ های پزشکی که علائم حیاتی را نظارت می‌کنند، می‌توانند زندگی شما را آسان‌تر کنند.
ابزار‌های بهداشتی از یک عصای تسکین درد هوشمند گرفته تا دستگاه‌ های پزشکی که علائم حیاتی را نظارت می‌کنند، می‌توانند زندگی شما را آسان‌تر کنند.
کد خبر: ۱۳۵۱۶۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، ابزار‌های بهداشتی زیر با تلفن هوشمندتان یا به‌طور مستقل کمک می‌کنند تناسب اندام داشته باشید، سفرهایتان را ایمن‌تر و یا شما را تشویق به شروع و پایبندی به رعایت عادت سالم‌تر کنند.

برخی از این ابزارها؛ بیماران را قادر می‌سازند تا شرایط مزمن را مدیریت کنند، برخی دیگر به طور ویژه برای متخصصان پزشکی طراحی شده اند، اما این دستگاه‌های نوآورانه می‌توانند به معنای واقعی کلمه زندگی شما را تغییر دهند و حتی زندگی شما را نجات دهند.

عصای مسافرتی ضدعفونی کننده

نور UV-C ساطع شده توسط استریلایزر Monos CleanPod UVC تا ۹۹.۹ درصد از باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در سطوحی را که هر روز لمس می‌کنیم؛ با تجزیه آن‌ها را از بین می‌برد.

آشنایی با چند ابزار بهداشتی که زندگی شما را تغییر می‌دهند (+عکس)

این عصای مسافرتی ضدعفونی کننده دستی فاقد مواد شیمیایی است و می‌تواند به راحتی در کیف یا کوله پشتی شما در هنگام حرکت جا شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به سادگی دستگاه را به مدت ۳۰ ثانیه روی یک سطح جارو کنید تا کاملاً عاری از میکروب و بی خطر باشد.

هدبند حسگر مغز

حسگر‌های الکتروانسفالوگرافی (EEG)، Muse S فعالیت مغز شما را در هنگام خواب و مراقبه نظارت می‌کند و اطلاعات را از طریق بلوتوث به رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت شما منتقل می‌کند اما برخلاف پیشینیان خود، این در درجه اول یک ردیاب خواب است، به این معنی که شما همچنین بینش‌هایی را در مورد مدت زمانی که در هر مرحله و موقعیت خواب سپری می‌کنید، ضربان قلب در طول شب و شدت خواب عمیق خود دریافت خواهید کرد.

این ابزار منحصربه‌فرد که برای کمک به مدیریت و کاهش استرس به شما کمک می‌کند، در زمان واقعی درباره آنچه در مغز شما اتفاق می‌افتد، بازخورد می‌دهد و به شما می‌آموزد که چگونه به آرامش برسید. این مجموعه با یک کتابخانه گسترده از تمرین‌های مراقبه و جلسات خواب برای انتخاب ارائه می‌شود و یک سری چالش‌ها و پاداش‌های انگیزشی را ارائه می‌دهد تا شما را تشویق کند که مدیتیشن را به بخشی از روال خود تبدیل کنید.

ردیاب متابولیسم قابل حمل

لومن اولین دستگاه قابل حمل در جهان است که متابولیسم شما را به دقت اندازه گیری می‌کند.

آشنایی با چند ابزار بهداشتی که زندگی شما را تغییر می‌دهند (+عکس)

این ابزار سلامتی دارای اعتبار علمی و متصل به بلوتوث، مجهز به سنسور CO ۲ و جریان سنج، CO ۲ موجود در تنفس شما را اندازه گیری می‌کند تا مشخص کند که منبع سوخت بدن شما کربوهیدرات‌ها یا چربی‌ها هستند سپس، بر اساس نیاز‌های واقعی بدن شما، توصیه‌های تغذیه‌ای شخصی و همچنین راهنمایی‌های روزانه در مورد خواب، زمان ورزش و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

دستگاه تصفیه هوا قابل حمل

دستگاه تصفیه هوا مینیاتوری تا ۹۹ درصد ذرات گرد و غبار بسیار ریز را از بین می‌برد، عمر باتری این دستگاه تا ۸ ساعت است.

آشنایی با چند ابزار بهداشتی که زندگی شما را تغییر می‌دهند (+عکس)

تصفیه‌کننده هوای کوچک PuriCare LG به همان اندازه که قدرتمند است، همه مزایای فناوری PuriCare ال‌جی را در یک بسته قابل حمل ارائه می‌دهد که می‌توانید در ماشین، محل کار و هر مکانی با خود ببرید. صفحه نمایش LED هوشمند آن کیفیت هوا را در زمان واقعی با استفاده از ۴ رنگ نشان می‌دهد و کنترل بلوتوث شرایط نظارت و عملکرد را ساده می‌کند.

کیت آزمون از راه دور

TytoHome مطابق با نام خود، یک کیت معاینه از راه دور است که به همه اجازه می‌دهد تا یک معاینه پزشکی اولیه را در خانه انجام دهند.

آشنایی با چند ابزار بهداشتی که زندگی شما را تغییر می‌دهند (+عکس)

این ابزار سلامتی پیشگامانه که در طول همه‌گیری ویروس کرونا ضروری است سپس با یک برنامه کنفرانس از راه دور جفت می‌شود که کاربر را با یک ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی معتبر برای مشاوره از راه دور و همچنین تشخیص، طرح درمان و در صورت نیاز نسخه تجویز می‌کند.

علاوه بر خود دستگاه تایتو، که مجهز به دوربین دیجیتال و دماسنج است، کیت تشخیصی خانگی نیز شامل لوازم جانبی مانند زبان گیر برای معاینه گلو، اتوسکوپ برای گوش‌ها و گوشی پزشکی برای قلب، ریه‌ها و شکم است.

بطری آب هوشمند تصفیه کننده

هزاران بطری آب قابل استفاده مجدد در بازار وجود دارد، اما هیچ یک از آن‌ها قابل مقایسه با LARQ نیستند.

این بطری با استفاده از نور UV-C LED، نه تنها آب آشامیدنی شما را در ۶۰ ثانیه تصفیه می‌کند، بلکه هر دو ساعت یک بار (یا هر زمانی که روی دکمه کلیک کنید) خود را تمیز می‌کند. همچنین می‌توانید دکمه روی درپوش را دو بار فشار دهید تا «حالت ماجراجویی» را فعال کنید.

سیستم تصفیه توسط یک باتری قابل شارژ کار می‌کند که تا ۱-۲ ماه دوام می‌آورد و عایق دو جداره به این معنی است که نوشیدنی‌ها تا ۲۴ ساعت سرد و تا ۱۲ ساعت گرم می‌مانند.

سلامت محور‌ترین ساعت هوشمند

اسکن واچ وایتینگ پیشرفته‌ترین ساعت هیبریدی تناسب اندام تا به امروز است. به لطف فناوری پیشرفته پزشکی که در طراحی آن گنجانده شده است، کار‌های جدیدی مانند ردیابی بی‌نظمی‌های ضربان قلب و اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون در طول خواب را انجام می‌دهد.

آشنایی با چند ابزار بهداشتی که زندگی شما را تغییر می‌دهند (+عکس)

این ساعت هوشمند آنالوگ با شیشه یاقوت کبود ممتاز و صفحه نمایش با کیفیت بالا، ظاهری شیک دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

در دو اندازه (۳۸ میلی متر و ۴۲ میلی متر) موجود است، عمر باتری ۳۰ روز و تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است.

هنگامی که از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند خود متصل می‌شوید، ساعت تمام اطلاعات مربوط به فعالیت را برای شما ارسال می‌کند.

ابزاری برای سفید کردن دندان

دستگاه سفید کننده دندان شخصی GLO Brilliant توسط یک کنترلر فشرده شبیه به آی پاد کار می‌کند و به چهار جلسه ۸ دقیقه‌ای استفاده روزانه نیاز دارد تا دندان‌های شما تا ۵ درجه در عرض ۵ روز سفیدتر شود. این کیت حاوی همه چیز‌هایی است که برای یک روش سفید کردن دندان‌های کارآمد و طولانی‌مدت و بدون حساسیت نیاز دارید.

کیت ضد عفونی کننده سیار

همراه با ۵ ماسک صورت قابل استفاده مجدد، یک بطری ضدعفونی کننده دست، و یک بسته دستمال پاک کننده، کیت مسافرتی یک همراه قابل اعتماد در سفرها، رفت و آمد‌های کاری یا روز‌های بیرون رفتن با دوستان و خانواده است.

آشنایی با چند ابزار بهداشتی که زندگی شما را تغییر می‌دهند (+عکس)

هر دو دستمال مرطوب و ضدعفونی کننده دست حاوی ۷۵ ٪ الکل هستند که تمیز کردن موثر دست‌ها و سطوح را فراهم می‌کنند، در حالی که ماسک‌های قابل تنظیم KN۹۵ برای فیلتر کردن ۹۵ ٪ ذرات معلق در هوا طراحی شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها