749 انشعاب گاز رایگان به مددجویان کردستانی واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 749 اشتراگ رایگان گاز طبیعی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد(ره)، بهزیستی، ایثارگران و اماکن مذهبی استان واگذار شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۵۶۹
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، احمد فعله‌گری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: از این تعداد، 451 اشتراک رایگان گاز به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)، 157 اشتراک به خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی، 90 مورد به ایثارگران و 51 مورد نیز به اماکن مذهبی واگذار شده است.

وی افزود: این شرکت برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)  953 میلیون و 513 هزار ریال، سازمان بهزیستی 331 میلیون و 227 هزار ریال، ایثارگران 200 میلیون و 850 هزار ریال و برای اماکن مذهبی 149 میلیون و 757 هزار ریال هزینه کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: برای تحت پوشش قرار دادن 749 مورد اشتراک پذیری رایگان، در مجموع یک میلیارد و 635 میلیون و 349 هزار ریال هزینه شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس بند (د) ماده 39 قانون بودجه سال 92، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران(جانبازان بالای 25 درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی 6 مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه به مددجویان این نهادها برای یک بار امتیاز رایگان اشتراک پذیری واگذار می‌شود، افزود: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی ،کمیته امداد و خانواده ایثارگران می‌توانند کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها