به گزارش جامجم، این بازیگر گفت: بسیار پیش آمده که مردم مرا با این دو چهره مطرح عرصه ورزش و خوانندگی اشتباه بگیرند؛ به عنوان مثال یک بار در شبکه مجازی پیامی با این محتوا به بنده ارسال شد: «قهرمان بلند شو، دستتُ بذار روی زانو، تو باید طلا بگیری» که با این پیام، متوجه شدم مخاطب، مرا با رضا یزدانی قهرمان کشتی اشتباه گرفته است.
وی افزود: یک بار هم در کنسرتی دعوت آقای فتحعلیان بودم و ایشان لطف کردند و بنده را به مهمانان معرفی کردند که در انتهای آن برنامه دو جوان به سمت من آمدند و گفتند دوست داریم کتابی را به شما هدیه بدهیم.
این بازیگر تئاتر و تلویزیون ادامه داد: در آن لحظه، شرایط باز کردن کتاب برایم مهیا نبود اما زمانی که کتاب را باز کردم با دست نوشتهای مواجه شدم که حاکی از این امر بود که این دو جوان مرا با رضا یزدانی خواننده اشتباه گرفتند و آن نوشته این بود « ما عاشق صدای شما هستیم!»
یزدانی در خصوص سریال «زن زندگی و مرد زندگی» و سریال «پدر و پسری» که در شرایط سخت کرونا تولید شد، گفت: ساخت سریال پدر و پسری در روزهای ابتدایی ویروس کرونا بود و با توجه به ناشناخته بودن ویروس، از لحاظ روانی اضطراب داشتیم و این سریال در شرایط بسیار دشوار کار شد.
این بازیگر بیان کرد: در سریال زن زندگی و مرد زندگی، شرایط نسبتا بهتر شده بود. فرهنگ استفاده از ماسک نهادینه شد و با تزریق واکسن کرونا و دیگر تمهیدات رعایت بهداشت به صورت فردی و تیمی با فضای مطلوبتری مواجه بودیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر مرحوم مهراوران که در سریال «زن زندگی و مرد زندگی»، نقش آفرینی کرد، گفت: زندهیاد مهرآوران از بازیگران دوست داشتنی و خوش خلق و با انرژی کشور ما بود و ما عزیزی را از دست دادیم که جایگزین ندارد؛ و این بازیگر همیشه پشتوانه تیم بودند.
وی در باره اولین برخورد خود با مرحوم عزتالله مهرآوران گفت: در سریال پدر و پسری اولینبار که سلام کردم ایشان با گرمی پاسخم را دادند و بسیار گرم و صمیمی با من برخورد کردند و در خصوص تئاتر صحبتهای زیاد کردیم که تجربیات خود را در اختیار بنده گذاشتند.
یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت خود در یک کمپانی تبلیغاتی خبر داد و افزود: رشته من در دانشگاه گرافیک بود و در زمینه گرافیک فعالیت میکردم و در حال حاضر هم به عنوان یک ایدهپرداز با یک کمپانی تبلیغاتی همکاری می کنم.
این بازیگر تئاتر و تلویزیون درخصوص پرکاری برخی از بازیگران و عدم فعالیت عدهای دیگر از هنرمندان گفت: این جبرِ حرفه بازیگریست و البته این موضوع به ذائقه مخاطب هم ارتباط دارد. باید دید مخاطب چه کسی را بیشتر دوست دارد و چه کسی آنتن را قوی می کند. چه کسی میتواند به تبلیغات کمک کند؛ از این رو برخی بیشتر کار می کنند و برخی کمتر.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد