رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه امر پیشگیری از وقوع جرم مستلزم اقدامات جهادگونه تمامی مسئولان است، گفت: دستگاه قضا از هیچ تلاشی برای ایجاد امنیت و آرامش مردم دریغ نمی‌کند.
کد خبر: ۱۳۳۱۵۱۹
به گزارشجام جم آنلاین اردبیل حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار داشت: بی‌شک امر پیشگیری از وقوع جرم مستلزم اقدامات جهادگونه تمامی مسئولان است. 

وی بیان کرد: در راستای توجه خاص به مقوله پیشگیری از وقوع جرم و ترک فعل از جانب تمامی مسئولین این دلیل کافی است که "مصوبات و اقدامات خروجی از جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ترجمه‌ای از نهی از منکر و فلسفه اصلی قیام امام حسین علیه‌السلام بوده و مستلزم اقدامات جهادگونه تمامی مسئولین و همکاری همه جانبه آنهاست. "

کثیرلو بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر ایجاد عدالت‌محوری در جامعه اسلامی است که باید با نشأت گرفتن از ائمه اطهار (ع) این مهم تحقق یافته و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: از هیچ تلاشی برای ایجاد امنیت و آرامش در دستگاه قضائی و امنیتی استان دریغ نمی‌شود و در این راستا مهم‌ترین امر اهمیت به این موضوع برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفع مشکلات آنان است که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

در ادامه جلسه جزئیاتی از پروژه نماد نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش ارائه شده و اعضای حاضر در مورد راهکار‌های پیشگیرانه و درمان محور در خصوص آسیب‌های استفاده از فضای مجازی توسط دانش آموزان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها