گزارشی از پشت‌صحنه برنامه خانه و خانواده که یکی از باسابقه‌ترین برنامه‌های خانوادگی رادیو ایران محسوب می‌شود

خانه‌ای روی موج!

تهیه کننده برنامه عنوان کرد؛

"با هم حرف بزنیم" نقاب زوجین را بر می‌دارد

برنامه "با هم حرف بزنیم" به تهیه کنندگی ملیحه کاظمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14  و 5 دقیقه در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات زوجین می پردازد.
کد خبر: ۱۳۳۴۳۶۱

ملیحه کاظمی، سردبیر و تهیه کننده برنامه درباره این برنامه به جام جم گفت: برنامه با هم حرف بزنیم فردا یکشنبه 7 شهریور ماه این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد که دعوای خوب میان زوجین بهتر از این است که ماسک بر صورت زده و از اختلافات شان صحبت نکنند، زیرا ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی حرف نزدن درباره مشکلات و اختلافات هایشان است. به همین دلیل ما برنامه فردا را به این موضوع اختصاص دادیم. همچنین روز دوشنبه 8 شهریور ماه موضوع حساسیت اضطرابی را مورد بررسی قرار می دهیم.

این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. البته زبان برنامه به گونه ای انتخاب شده تا مباحث تخصصی برای شنوندگان عام کاربردی باشد. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و ... از دیگر موضوعاتی است که برنامه "با هم حرف بزنیم" به آن می پردازد.

میترا بهرامی گویندگی برنامه با هم حرف بزنیم را به عهده دارد. برنامه شامل آیتم های مختلف از جمله درس روز است که درباره مباحث کرونا بوده و هر آنچه که لازم باشد به شنوندگان آموزش داده می شود و در آیتم اندیشگاه هم کتاب های مناسب با محوریت رواشناسی برای شنوندگان معرفی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها