متخصص گوش و حلق و بینی تاکید کرد:

حرف زدن بدون ماسک قدغن

با مصرف یک نوع چای که ترکیبی از گیاهان دارویی مختلف می باشد می توانید از کرونا پیشگیری کنید.
با مصرف یک نوع چای که ترکیبی از گیاهان دارویی مختلف می باشد می توانید از کرونا پیشگیری کنید.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون داروهای شیمیایی و گیاهی فراوانی برای پیشگیری و درمان این بیماری به کار گرفته شده اند که برخی از آن‌ها تا حدی موثر بودند و برخی دیگر هم تاثیر چندانی در پیشگیری ‌و درمان این بیماری نداشتند.

متخصصان طب سنتی هم از ابتدای شیوع این بیماری راهکار‌های مختلفی را برای پیشگیری و درمان کرونا ارئه داده اند که برخی از این راهکار از جمله شست‌وشوی بینی، قرقره کردن آب نمک و استفاده از دمنوش‌های گیاهی بسیار موثر واقع شدند.

قدیر محمدی در گفتگو با میزان به معرفی چای گیاهی ‌که درصد ابتلا کرونا کاهش را می‌دهد، پرداخت و در این خصوص توضیح داد: مصرف یک نوع چای که ترکیبی از شیرین بیان، آویشن، زوفا و مریم گلی است، بسیار می‌تواند از ابتلا به کرونا پیشگیری کند.

وی در خصوص طریقه تهیه و مصرف این چای اظهار کرد: هر از کدام از موادی که نام برده شد را به صورت برابر با هم ترکیب کنید و سپس به اندازه یک قاشق مربا خوری از کل ترکیب را دم کنید و به صورت روزانه مصرف نمایید.

این متخصص طب سنتی ضمن اشاره به اینکه مصرف این ترکیب گیاهی بالای ۹۰ درصد از ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کند، گفت: افرادی که از این ترکیب استفاده کرده اند، اغلب دچار این بیماری نمی‌شوند و در خصوص مصرف این چای نتایج بسیار خوبی به دست آمده است.

لازم به ذکر است، به طور کلی این بیماری همچنان داروی قطعی ندارد و هنوز هم بهترین راه رهایی از آن رعایت پروتکل‌ های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و رعایت فاصله گذاری احتماعی مناسب است.

منبع: میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها