طراحی و ساخت سریع سازه‌های سبک و مقاوم در برابر زلزله را از مهندسان شرکت «طراحی نو نقش پارت» بخواهید

کلید مقاوم‌ سازی در جیب ساپو

«آداک آکادمی» اولین آموزشگاه آنلاین فنی و حرفه‎ای کشور، پلتفرم برگزاری کلاس مجازی و تولیدکننده محتواهای آموزشی دیجیتال خیاطی و آرایشگری است

مهارت‎ های هنری را در آداک آکادمی بیاموزید

کافی است در موتورهای جست‎وجو نام دوره آموزشی یا کتاب درسی خود را وارد کنید تا به‎دنیایی از آموزش‎های رایگان و غیررایگان در سایت‎های مختلف، دسترسی داشته باشید.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۲۰

اما نکته مشترک همه این پلتفرم‎های آموزشی، فعالیت آنها در حوزه‎های مهندسی و فناوری اطلاعات است و کمتر پیش می‎آید دوره‎های هنری و مهارت‎آموزی را در این بسترها پیدا کنید.

شرکت خلاق و نوآور «آداک فناوری وستا» با نام تجاری آداک اکادمی، دقیقا دست روی آموزش‎های هنری و مهارتی محدود در اینترنت گذاشته است و در این زمینه‎ها نزدیک به سه سال، زیر نظر سازمان فنی و حرفه‎ای مشغول تولید محتواست.

مهارت‎ های هنری را در آداک آکادمی بیاموزید

سازمان فنی و حرفه‎ای کشور در سال ۵۹ و به‎منظور ارائه آموزش‎های فنی و حرفه‎ای و تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآمد تشکیل شد. این سازمان با ایجاد زمینه‎های لازم برای تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان مستعد و علاقمند به حرفه آموزی، بازآموزی، ارتقای مهارت شغلی در سطوح مختلف دوره‎های خود را برگزار می‎کند.

مجتبی شریعت‏ زاده، مدیرعامل شرکت آداک فناوری وستا درباره این دوره‎های آموزشی به جام‎جم می‎گوید: «در بستر اینترنت دوره‎های آموزشی محدودی در زمینه خیاطی و آرایشگری برگزار می‌شود، درحالی‎که در این رشته‎ها با سرمایه‎گذاری نه‎چندان زیادی، می‎توان درآمد بسیار خوبی کسب کرد. به‏علاوه علاقه‎مندان و طرفداران زیادی نیز در جامعه دارد.»

تولید دوره‎های آموزشی در آداک آکادمی

با آداک آکادمی تجربه‎ای متفاوت از یادگیری را خواهید داشت. این شرکت، برگزارکننده دوره‏های مهارتی سازمان فنی و حرفه‎ای کشور است.

مجتبی شریعت ‎زاده دراین‎باره می‎گوید: حدود ۷۵ تا ۸۰درصد آموزشگاه‎های فنی و حرفه‎ای کشور درزمینه آرایشگری و خیاطی و ۲۰درصد دیگر درحوزه‎های فناوری اطلاعات و سایر رشته‎ها فعالیت می‎کنند. ما نیز در آداک آکادمی هم‌راستا با نیاز و تقاضای جامعه به‎سمت برگزاری دوره‎های آموزشی آرایشگری و خیاطی رفته‌ایم.»

مهارت‎ های هنری را در آداک آکادمی بیاموزید

در آداک آکادمی شما می‎توانید به دوره‎های آموزشی مختلف و کامل خیاطی (آشنایی با چرخ‎های صنعتی و خانگی، نازک‎دوزی و پَته‎دوزی) و دوره‎های آرایشگری (آرایش کامل صورت، براشینگ مو، شینیون مو و کُپ مقدماتی) با تدریس بهترین مربیان سازمان فنی و حرفه‎ای، دسترسی داشته باشید.

شریعت ‎زاده در ادامه می‎افزاید: «آموزشگاه‎های فنی و حرفه‎ای سال‎ها به‎صورت حضوری در حال انتقال مفاهیم و مهارت‎های گوناگون به افراد جامعه هستند و اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم نیاز مبرم به دانش فنی برای ایجاد مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک خود دارند. سازمان فنی و حرفه‎ای کشور نیز در تلاش است تا بخش گسترده‏‎ای از مهارت‏آموزی‎های خود را با تولید محتوای الکترونیکی در دسترس طیف وسیعی از هنرجویان در سراسر کشور قرار دهد.»

باتوجه به‎شرایط همه‎گیری کرونا بسیاری از علاقه‎مندان

به این دوره‎های آموزشی ترجیح می‎دهند تا دوره‎های عملی این رشته‎های سازمان فنی و حرفه‎ای را به‎صورت مجازی بگذرانند.

آداک آکادمی نیز با یک سوم قیمت دوره‎های حضوری، امکان شرکت در دوره‏های مجازی را برای فراگیران فراهم کرده است.

درصورتی‎که فراگیران پس از گذراندن دوره‎های آموزشی اعلام شده در وبسایت، تمایل به دریافت گواهی و مدرک دوره خود را داشته باشند، آداک آکادمی امکان هماهنگی با سازمان فنی و حرفه‎ای و برگزاری آزمون عملی را نیز فراهم کرده است. به این ترتیب از هر کجای ایران، می‎توانید از طریق آداک آکادمی برای دریافت مدرک خود، که مدرکی بین‎المللی می‎باشد و در ۱۵۰ کشور دنیا معتبر است، اقدام کنید.

مزیت دوره‎های آداک آکادمی نسبت به سایر تولیدکننده‎های محتوای آموزشی، رویکرد تجاری‎سازی و آماده‎سازی فراگیران برای ورود به بازار کار است. همچنین دوره‏های آموزشی رایگانی مانند آموزش مبانی تصویربرداری برای عکاسان، آموزش مذاکره موثر و آموزش برنامه‌نویسی جاوااسکریپت نیز در سایت آداک آکادمی قرار گرفته‎اند.

به‎علاوه آداک آکادمی این امکان را فراهم کرده است تا دیگر مربیان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‎ها نیز بتوانند دوره‎های آموزشی خود را در پلتفرم آداک آکادمی عرضه کنند. آداک آکادمی برای تصویر‎برداری از کلاس‎های آموزشی و تدوین فیلم‎ها نیز آماده خدمت‌رسانی به مدرسان گرامی است.

طراحی سایت و تولید محتوا در آداک آکادمی

تاثیر تبلیغ در شبکه‎های اجتماعی بر هیچ کسب‏وکاری پوشیده نیست. از این رو آموزشگاه‎ها با تبلیغات حرفه‎ای و تولید محتوای مناسب در فضای مجازی مانند اینستاگرام، آپارات و … می‌توانند بخش زیادی از مشتریانی که در شهرهای دور و نزدیک زندگی می‎کنند و امکان حضور در محل آموزشگاه ندارند را جذب کرده و فضای کسب‎وکار خود را رونق ببخشند.

آداک آکادمی آماده ارائه خدمات طراحی وبسایت، تولید محتوا در شبکه‎های اجتماعی و موشن‎گرافی برای آموزشگاه‎ها و کسب‎وکارهای مختلف با نصف قیمت‎های بازار و کیفیت مناسب است. برای دیدن پکیج‎های مختلف تولید محتوای این مجموعه، کیوآر کد روبه‌رو را با دوربین گوشی اسکن کنید.

برگزاری کلاس ‎های آنلاین با آداک آکادمی

آموزشگاه‎های فنی و حرفه‎ای، آموزشگاه‎های مختلف و مدارس با صرف هزینه‎ای اندک، می‎توانند کلاس‎های خود را در سامانه آداک آکادمی برگزار کنند.

آداک آکادمی به میزبانان برگزاری کلاس‎ها، اطمینان می‎دهد عدم دسترسی به محیط کلاس مجازی را تجربه نکرده و کاربران به‎آسانی با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

به‎علاوه در وبسایت آداک آکادمی، آموزش‏های مختلفی برای کلاس‎های آنلاین مانند نحوه ایجاد اتاق، ورود به کلاس، مدیریت و تنظیم کاربران، بارگزاری فایلِ ارائه، وایت‎برد، نظرسنجی و ... برای آشنایی بیشتر کاربران قرار دارد.

سرویس‎های آنلاین برای برگزاری کلاس‎ها و جلسات در آداک آکادمی، به دو شکل ارائه می‎شود:
سرویس‎های ماهیانه با شروع قیمت از ۵۰۰هزار تومان با ظرفیت‎های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ نفر، بدون محدودیت ساعت.

سرویس‎های نفر - ساعتی با شروع قیمت از ۱۵۰۰تومان و ظرفیت‎های ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ نفره، برای مدت یک ساعت و ۳۰دقیقه.

همه این سرویس‎ها از زیردامنه آداک آکادمی استفاده می‎کنند. در صورت نیاز به استفاده از دامنه اختصاصی خود، با پرداخت ماهیانه ۱۰۰هزار تومان، آداک آکادمی، سامانه کلاس‎های مجازی‌تان را روی آدرس دامنه خود شما راه اندازی می‎کند.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها