در اینجا چندروش مفید برای شروع روز خود آورده شده است که به شما کمک می کند برنامه صبحانه و کل روز خود را تغییر دهید.
کد خبر: ۱۳۰۰۶۸۴
  • کمی بیشتر در رختخواب بمانید

به گزارش جام جم آنلاین، این ممکن است ضد شهودی به نظر برسد اما این یکی از پربارترین راه ها برای شروع روز شماست. اجازه دادن به خودتان برای تنظیم آرام آرام واقعیت مجبور شدن از رختخواب ، صبح را بسیار راحت تر می کند.

برای بسیاری ، سخت ترین قسمت، قسمت "بلند شدن از رختخواب" است. بنابراین ، هنوز زحمت نکشید.

  • پرده های خود را باز نگه دارید

نور خورشید بهترین راه برای بیدار کردن طبیعی بدن است بنابراین از آن پنهان نشوید. این امر انتقال شب به صبح را بسیار آسان تر می کند: سخت است که از تاریکی سیاه به نور شدید بروید (به خصوص اگر صبح اول صبح روی تلفن یا رایانه خود سوار شوید) ، بنابراین با این کار راحت تر شوید پرده های خود را تا حدودی باز نگه دارید.

این باعث می شود هر روز صبح بیدار شدن با زنگ هشدار کمی تضاد آور باشد.

  • کش آمدن

به نظر می رسد این روش یکی از بارزترین روشهای مفید برای شروع روز شما باشد ، اما بسیاری از مردم آن را نادیده می گیرند.

بدن شما فقط ساعتها خوابیده است ، شما نمی توانید انتظار داشته باشید که بلافاصله گرم شود ، انرژی گرفته و آماده شود. شما می توانید در رختخواب با کشیدن ساده پاها و بازوها از سر بالا کشیده شوید یا می توانید از تخت خارج شوید و در حالت ایستاده کشش پیدا کنید - هر آنچه که احساس می کنید برای هرچه کم یا تا زمانی که دوست دارید درست است.

  • مراقبه کنید

اگر تاکنون نشنیده اید ، مدیتیشن بسیار جذاب است. و این فقط موارد هیپنوتیزمی نیست - علم پشتیبانی می کند که مراقبه منظم منظم برای شما چقدر باورنکردنی است. این می تواند اضطراب را کاهش دهد ، تمرکز را بهبود بخشد و به شما کمک کند تا افکار ناخوشایند مزخرفی را که در مغز شما اشغال می کنند ، کاهش دهید.

 

اولین مدیتیشن صبح هنگام صبح عالی است زیرا می تواند به شما کمک کند روز خود را با لحنی مثبت تر و متمرکز آغاز کنید.

  • مقداری آب لیمو بنوشید

لیموها مملو از مواد مغذی هستند. آنها پر از پتاسیم ، ویتامین C و آنتی اکسیدان هستند. نوشیدن آب لیمو به محض بیدار شدن از نظر جسمی و روانی میزان انرژی شما را افزایش می دهد. آب لیمو با بهبود جذب مواد مغذی در معده شما را در طول روز انرژی می دهد.

برای اطمینان از جذب کامل آن باید صبح اول وقت (با معده خالی) آن را بنوشید. قبل از غذا خوردن باید 15-30 دقیقه پس از نوشیدن آن صبر کنید (زمان مناسب برای فشار دادن در برخی از ورزش ها). با این حال ، آن را بدون آب ننوشید زیرا دندان های شما سخت است.

10 دقیقه اول پس از بیدار شدن را در نظر بگیرید و یا در مورد حوادث روز گذشته تأمل کنید یا در آنچه می خواهید از روز آینده بیرون بیاورید غوطه ور شوید.

مجله نویسی یک چیز عالی است که باید با مراقبه همراه باشید تا قبل از شروع روز کاری سر خود را پاک کنید و نوشتن به شما کمک می کند احساس کنترل بیشتری داشته باشید.

  • ورزش

ورزش اولین کار صبح باعث می شود که همیشه وقت کافی برای آن داشته باشید و باعث می شود که کنترل خود و سطح انرژی شما در تمام طول روز بهبود یابد. حرکت دادن بدن به مدت 10 دقیقه باعث آزاد شدن یک انتقال دهنده عصبی می شود که به مغز شما احساس آرامش می کند و شما را قادر به کنترل تکانه های خود می کند.

این یکی از روشهای سازنده مورد علاقه ما برای شروع روز شماست.

  • تا صبحانه از صفحه نمایش خودداری کنید

وقتی مستقیماً وارد ایمیل و فیس بوک می شوید ، تمرکز خود را از دست می دهید و صبح به خواسته ها و نیازهای افراد دیگر تسلیم می شوید - راهی دیوانه وار برای شروع روز. خیلی راحت تر است که اولین لحظات ارزشمند روز را انجام دهید و کاری آرامش بخش انجام دهید که لحنی آرام و مثبت برای روز شما ایجاد کند.

  • صبحانه مناسبی بخورید

خوردن هر چیزی به عنوان صبحانه یکی از پربارترین راه ها برای شروع روز است.

 

افرادی که صبحانه می خورند کمتر چاق هستند ، سطح قند خون آنها پایدارتر است و در طول روز گرسنگی کمتری دارند. یک صبحانه سالم به شما انرژی می دهد ، حافظه کوتاه مدت شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا با شدت و مدت بیشتری تمرکز کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها