موبایل مقرون به‌صرفه جدید سامسونگ محصولی با نمایشگر 6.5 اینچی که با باتری بزرگ خود می‌تواند مدت زیادی پاسخگوی نیاز کاربران باشد و آن‌ها را در بازی‌های مختلف همراهی کند.
کد خبر: ۱۲۹۹۶۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،سامسونگ امروز از یک تلفن هوشمند اقتصادی جدید از سری گلکسی M رونمایی کرد. این شرکت با انتشار تیزری از گلکسی M02s بخشی از مشخصات این گوشی را منتشر و عرضه رسمی آن را به تاریخ ۷ ژانویه موکول کرد.

گلکسی M02s از نمایشگری ۶.۵ اینچی با وضوح +HD استفاده می‌کند که بالای آن ناچی قطره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شده است. سامسونگ وعده داده که این گوشی به لطف پردازنده اسنپدراگون می‌تواند عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها داشته باشد و مقدار رم دستگاه نیز ۴ گیگابایت اعلام شده است.

گلکسی M02s انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که به‌راحتی یک روز دوام می‌آورد. در قاب عقب این گوشی دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود. سامسونگ می‌گوید گلکسی M02s محصولی مناسب برای تماشای محتواهای ویدیویی است و می‌تواند چندوظیفگی مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

این گوشی احتمالا با قیمتی کمتر از ۱۴۰ دلار وارد بازار هند می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره پردازنده، پیکربندی دوربین، سیستم عامل یا مقدار حافظه داخلی آن در دسترس نیست. انتظار داریم که این گوشی را به جز هند در بازارهایی مثل جنوب شرق آسیا و آفریقا ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها