علاوه بر ایمن بودن اسباب بازی های خوب برای کودکان خردسال باید با مراحل رشد و توانایی های ظهور آنها مطابقت داشته باشد. بسیاری از وسایل بازی ایمن و مناسب موارد رایگان هستند که معمولاً در خانه یافت می شوند. جعبه های مقوایی ، کاسه ها و درهای پلاستیکی ، مجموعه درب بطری های پلاستیکی و سایر "گنجینه ها" توسط کودکان در سنین مختلف با بیش از یک روش قابل استفاده است. همانطور که لیست های زیر را از اسباب بازی های پیشنهادی برای کودکان در سنین مختلف می خوانید ، به یاد داشته باشید که هر کودک با سرعت خاصی رشد می کند.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۸۶

اسباب بازی برای نوزادان جوان - تولد تا 6 ماهگی

به گزارش جام جم آنلاین، نوزادان دوست دارند به مردم نگاه کنند - آنها را با چشم دنبال می کنند. به طور معمول ، آنها چهره و رنگ های روشن را ترجیح می دهند. نوزادان می توانند به آنچه دست و پا می توانند انجام دهند برسند ، مجذوب سر خود شوند ، سر خود را به سمت صدا بچرخانند ، چیزهایی را در دهان خود بگذارند و موارد دیگر!

اسباب بازی های خوب برای نوزادان :

چیزهایی که می توانند به آنها دست پیدا کنند ، نگه دارند ، مکش کنند ، تکان دهند ، با آنها صدا ایجاد کنند - جغجغه ، حلقه های بزرگ ، اسباب بازی های فشرده ، اسباب بازی های دندان درآوردن ، عروسک های نرم ، توپ های دارای بافت و کتابهای وینیل و تخته.

چیزهایی برای گوش دادن - کتابهایی با قافیه ها و شعرهای کودکستان ، و ضبط لالایی ها و آهنگ های ساده

چیزهایی که باید مشاهده کرد - تصاویر صورتهای آویزان شده تا کودک بتواند آنها را ببیند و آینه های نشکن

اسباب بازی برای نوزادان مسن - 7 تا 12 ماه

نوزادان بزرگتر حرکت می کنند - به طور معمول آنها از غلت زدن و نشستن ، خود را بالا کشیدن و ایستادن می روند. آنها نام خود و سایر کلمات رایج خود را درک می کنند ، می توانند اعضای بدن را شناسایی کنند ، اشیا  پنهان را پیدا کنند و وسایل را درون و خارج از ظروف قرار دهند.

کودکان یک ساله در سفر هستند! به طور معمول آنها می توانند پیوسته راه بروند و حتی از پله ها بالا بروند. آنها از داستان لذت می برند ، اولین کلمات خود را می گویند و می توانند در کنار کودکان دیگر بازی کنند . آنها دوست دارند آزمایش کنند - اما برای ایمن نگه داشتن آنها به بزرگسالان نیاز دارند.

اسباب بازی های خوب برای کودکان 1 ساله:

کتاب هایی را با تصاویر ساده یا عکس از اشیا واقعی انتخاب کنید.

ضبط با آهنگ ، قافیه ، داستان ساده و عکس میتواند برای آن ها جذاب و مفید باشد.

چیزهایی که می توانید با آنها استفاده کنید - مارکرهای گسترده ای غیر سمی ، قابل شستشو ، مداد رنگی و کاغذهای بزرگ

چیزهایی که می توان با آنها وانمود کرد - تلفن های اسباب بازی ، عروسک ها و تخت های عروسک ، کالسکه و کالسکه کودک ، لوازم آرایش (روسری ، کیف پول) ، عروسک ها ، اسباب بازی های پر شده ، حیوانات پلاستیکی و وسایل نقلیه "واقع گرایانه" پلاستیکی و چوبی

چیزهایی که می توان با آنها ساخت - بلوک های مقوایی و چوبی (می تواند کوچکتر از موارد استفاده شده توسط نوزادان باشد - 2 تا 4 اینچ)

چیزهایی برای استفاده از عضلات بزرگ و کوچک آنها - پازل ، تخته های بزرگ بچه گانه ، اسباب بازی هایی با قطعاتی که کارها را انجام می دهند (شماره گیری ، کلید ، دستگیره ها ، درب ها) و توپ های بزرگ و کوچک.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها