شرکت Realme خبر از رونمایی گوشی جدید خود با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ را داد که دارای قدرت شارژ بالایی است.
کد خبر: ۱۲۹۸۶۳۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت Realme با ایجاد یک حساب جدید به نام Weibo در تلاش است تا تلفن آینده خود که دارای پردازنده Snapdragon 888 با عنوان Koi است را تبلیغ کند. پشت این گوشی با شعار  جرات پرش درج شده است و همچنین این شعار را می‌توانید در تیزر رسمی این گوشی با نام Koi که توسط این شرکت منتشر شده است مشاهده کنید که در این تیزر تایید می‌شود این گوشی از چیپست جدید اسنپدراگون استفاده خواهد کرد.

اگر به تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64MP داخل عکس دقت کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که طبق مشخصات Realme VP، تمام این مشخصات با Realme Race مطابقت دارند که آغاز یک سری جدید خواهد بود و از این شرکت برای این گوشی خود از تراشه ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. با این حال این گوشی دارای یک پشت چرمی با رنگ اسپرت است و گفته‌ها حاکی از این است که این گوشی قرار است یک نسخه ویژه باشد.

گوشی جدید Realme با شارژ سریع 125 وات

قدرت شارژ گوشی Koi چقدر است؟

گفته می‌شود که Koi از شارژ سریع جدید Realme’s 125W UltraDART پشتیبانی می‌کند که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در ۵ دقیقه تا ۴۱ درصد و در ۲۰ دقیقه به ۱۰۰ درصد کامل می‌رساند. به نظر می‌رسد این شرکت گوشی دیگر برای رونمایی دارد که با چیپست MediaTek Dimensity 800U 5G تأمین خواهد شد و از شارژ سریع با سیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و وزن آن در حدود ۱۷۶ گرم خواهد بود. با این حال گفته‌های بسیاری در رابطه با رونمایی رسمی از این گوشی وجود دارد و گفته می‌شود که گوشی Koi در ژانویه با قیمت بیش از5000 CNY (یعنی ۷۶۵ دلار / ۶۲۵ یورو) رونمایی رسمی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها