شیائومی همچنان پنج گوشی خود را در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند حفظ کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۱۱۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،هفته آخر سال ۲۰۲۰ تغییرات نسبتا ملایمی را در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته مشاهده کرد و صدر این فهرست به پرچمدار محبوب شرکت اپل یعنی iPhone 12 Pro Max تعلق گرفت که در هفته پیش دو رتبه پایین‌تر و در جایگاه سوم قرار داشت. دومین جایگاه فهرست پرطرفدارترین‌های هفته به گوشی جدید شرکت سامسونگ که به واسطه شایعات وارد این فهرست شد تعلق دارد یعنی گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G، سومین جایگاه نیز به گوشی محبوب میان رده سامسونگ یعنی گوشی Galaxy A51 تعلق دارد که در هفته گذشت چهارمین جایگاه گوشی‌های برتر را به خود اختصاص داده و این هفته یک رتبه پیشرفت داشته است.

اما چهارمین گوشی پرطرفدار هفته به گوشی میان رده 5G شرکت شیائومی یعنی گوشی Xiaomi Redmi Note 9 Pro 5G تعلق دارد که تا هفته پیش جایگاه اول فهرست برترین گوشی‌ها اشغال کرده بود و سه رتبه سقوط داشته است. پنجمین جایگاه نیز به گوشی محبوب شیائومی یعنی Note 9 Pro تعلق دارد که هفته پیش نیز همین جایگاه را داشت و ظاهرا این گوشی بخش ثابتی از بازار به خود اختصاص داده است.

رتبه ششم گوشی‌های محبوب نیز به گوشی دیگری از شرکت شیائومی یعنی Xiaomi Poco X3 NFC تعلق دارد که در گذشته در رتبه هفتم قرار داشت. رتبه هفتم به گوشی Xiaomi Mi 10T Pro 5G تعلق دارد که هفته گذشته در رتبه هشتم قرار داشت، هشتمین رتبه نیز به گوشی Xiaomi Poco M3 اختصاص یافته است که در گذشته رتبه دوم به این گوشی تعلق داشت و این بار شش رتبه سقوط کرده است. رتبه‌های نهم و دهم نیز به گوشی‌های A21 و A71 سامسونگ تعلق دارد.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۸ دی ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۸ دی ماه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها