شرکت اپل در نظر دارد فناوری اتصال به وای فای E6 را در اختیار خریداران نسل آینده گوشی های خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۲۹۵۷۶۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همان‌طور که انتظار می‌رود شرکت اپل در نظر دارد گوشی آيفون ۱۳ را با بروزرسانی‌های جدید و متفاوتی مجهز کند تا دارندگان مدل‌های آیفون ۱۲ به خرید آن ترغیب شوند. با وجود آن که تاکنون اطلاعات بسیار دقیقی از محصول آینده شرکت اپل منتشر نشده اما به تازگی داده‌های جدیدی از اهداف اپل برای آیفون ۱۳ به دست رسیده است.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل در نظر دارد تراشه‌های مرتبط با اتصال به شبکه اینترنت وای‌فای را در گوشی‌های آیفون ۱۳ ارتقا دهد. گوشی‌های مذکور قرار است با پشتیبانی از فناوری WiFi 6E به بازار جهانی راه پیدا کنند تا خریداران بتوانند با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوند. فناوری جدید قدرت اتصال به اینترنت بی‌سیم در گوشی‌های جدید اپل قرار است به صورت استاندارد بر روی تمامی مدل‌ها وجود داشته باشد و خریداران سری گوشی‌های آیفون ۱۳ از این ویژگی برخوردار شوند.

تراشه‌ های اتصال به وای فای در آیفون ۱۳

تاثیر سرعت اینترنت بر استفاده از فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

خبرهای منتشر شده بر اساس قطعات خریداری شده توسط اپل صورت گرفته‌اند در نتیجه انتظار می‌رود که تصمیمات این شرکت برای توسعه سیستم اتصال به WiFi صحت داشته باشند. با این وجود توصیه می‌شود طرفداران گوشی‌های اپل تا زمان انتشار رسمی خبرهای مربوط به ارتقای گوشی آیفون ۱۳ صبر کنند و منتظر اعلام نهایی شرکت سازنده باشند.

همان‌طور که گفته شد، فناوری اتصال به WiFi 6E سرعت بسیار بیشتری را در اختیار خریدار می‌گذارد و همچنین نرخ تاخیر فوق‌العاده پایینی دارد. این یعنی خریداران گوشی‌های آیفون ۱۳ می‌توانند با سرعت بسیار بیشتری به اینترنت وصل شوند، فایل‌های مختلف مانند برنامه‌ها را دانلود کنند و در صفحات وب به جست‌وجو بپردازند. با رشد سرعت اتصال به اینترنت در این گوشی‌ها استفاده از فناوری‌های شگفت‌انگیز مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به شدت افزایش پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها