این روزها دنیای تکنولوژی با سرعتی باورنکردنی رو به جلو پیش می‌رود. برای عقب نماندن از این قطار پرسرعت باید خودتان را به روز نگه دارید. مهم است که از تمام ابزارها و قابلیت‌های موجود به این منظور استفاده کنید. درواقع در دوره‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که به هیچ عنوان نباید وقتمان را تلف کنیم. به همین خاطر است که به مرور شاهد اضافه شدن آپشن‌هایی جهت ساده‌تر یا سریع‌تر کردن پروسه انجام دادن کارهای مختلف در برنامه‌ها هستیم. ویندوز نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید با استفاده از شورتکات‌ های ویندوز به راحتی از شر چند کلیک اضافه یا وارد شدن به بخش تنظیمات راحت شوید.
کد خبر: ۱۲۹۴۹۱۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،تنوع این شورتکات‌ها فراتر از چیزی است که انتظار دارید. البته با بخشی از آن‌ها آشنایی دارید. برای مثال می‌دانید که برای کپی کردن یا فایل یا اسم می‌توانید از کلیدهای ترکیبی ctrl+c و برای پیست کردن آن در قسمتی دیگر از کلیدهای ترکیبی ctrl+v استفاده کنید. حتی در همین مثال کوچک نیز می‌توان متوجه شد که کاربر با استفاده از شورتکات‌ های ویندوز چقدر در زمان خود صرفه‌جویی می‌کند. در بسیاری از مواقع این شورتکات‌ های ویندوز می‌توانند شما را از باز کردن برنامه‌های اضافی نیز راحت کنند.

برای مثال اکثر کاربرها برای ذخیره یک تصویر از صفحه نمایششان از کلید Prt Scr یا پرینت اسکرین کیبورد استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی می‌بایست اسکرین‌شات را وارد برنامه‌هایی نظیر Paint یا فتوشاپ و سپس آن را ذخیره کنید. اما چند کلید میان‌بر خاص در نظر گرفته شده تا شما بتوانید مستقیما اسکرین‌شات‌هایتان را ذخیره کنید. همچنین می‌توانید قسمتی از صفحه را انتخاب و فقط از همان اسکرین‌شات بگیرید. به طور کلی این کلیدهای میان‌بر می‌توانند مانند یک ناجی ظاهر شوند و از اتلاف وقتتان جلوگیری کنند.

با تماشای ویدیو می‌توانید بخشی از مهم‌ترین و بهترین شورتکات‌ های ویندوز را بشناسید. حتما از این کلیدهای میا‌‌ن‌بر استفاده کنید و اگر موردی جا مانده، آن را حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها