نخستین رندر از هواوی P50 پرو، پرچمدار بعدی این شرکت به اشتراک گذاشته شد. باوجودی که رندر فاش‌شده، غیررسمی است؛ اما براساس تصاویر مربوط به پتنت ثبت شده هواوی تهیه شده است. با توجه به تصویر، طراحی تقریبا دایره‌ای شکل ماژول دوربین چهارگانه به خوبی دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۰۱۰۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی «Elec» هواوی قصد دارد گوشی‌های هوشمند پرچمدار بعدی خود را نیمه اول2021 به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود  هواوی P50‌ با چیپست کرین 9000 به بازار عرضه شود. معمولا، جدیدترین تراشه‌های کرین با سری میت معرفی می‌شوند و چند ماه بعد روی گوشی‌های سری P مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در گزارش اخیر Elec به این موضوع نیز اشاره شده که ال‌جی دیسپلی و سامسونگ دیسپلی مسئول تامین نمایشگر هواوی P50 خواهند بود. با این وجود مشخص نیست که آیا سامسونگ و ال‌جی سفارش تامین نمایشگر هواوی میت 50 را نیز دریافت خواهد کرد یا خیر.

 

 

 

اواخر مهرماه، سامسونگ دیسپلی مجوز همکاری تجاری با هواوی را دریافت کرد. به نظر می‌رسد ال‌جی دیسپلی نیز همین مسیر را طی کرده و مجوز لازم برای همکاری با غول فناوری چینی را دارد.

سال گذشته، غول فناوری چینی موفق شد 44 میلیون دستگاه گوشی هوشمند از سری پرچمداران میت و P به بازار عرضه کند. اگر آمار عرضه هواوی را با سامسونگ مقایسه کنیم، می‌بینیم این آمار، به گزارش عرضه 45 میلیون دستگاه پرچمدار سامسونگ سری‌های نوت و S بسیار نزدیک است.

باتوجه به مشکلاتی که در سال جاری برای هواوی پیش آمد، احتمالا سامسونگ بتواند فاصله بیشتری از آمار عرضه این چینی‌ها بگیرد. البته اگر هواوی واقعا خطوط تولید خود را احیا کند، ممکن است مجددا بتواند در سال آینده میلادی نیز جایگاه قبلی خود را حفظ کند.

با وجود تحریم‌های ایالت متحده، انتظار می‌رود سری P50 نیمه اول سال 2021 رونمایی شوند. این بدان معنی است که گوشی‌های هوشمند این خانواده، طبق برنامه زمانی همیشگی هواوی در ماه‌های فروردین-اردیبهشت یا در بازه‌ زمانی نزدیک به آن معرفی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها