سیتیزن از «CZ Smart» به عنوان اولین ساعت هوشمندش با نمایشگر تمام لمسی، سیستم عامل «Wear OS» در کنار چیپست اسنپدراگون Wear 3100 رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۲۸۷۹۴۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، ساعت هوشمند سیتیزن در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد. همگی مدل‌ها از قاب با قطر 46 میلی‌متری از جنس استیل ضد زنگ با حاشیه آلومینیومی بهره می‌برند. رنگ حاشیه، قاب و بند مدل‌های مختلف ساعت‌ هوشمند جدید با یکدیگر متفاوت است.

یکی از مدل‌ها با بند سیلیکونی سرمه‌ای رنگ و حاشیه‌ای از همان رنگ با بدنه‌ای از جنس استیل به بازار عرضه خواهد شد. مدل دوم نیز از جنس استیل ضد زنگ، بند مشکی و حاشیه قرمز و مشکی بهره می‌برد. درنهایت مدل سوم با بدنه استیل ضد زنگ و روکش یونی و بندی از همان جنس به بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

در قسمت مربوط به کوک ساعت دو دکمه دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست این دو دکمه برای کارکردن با منوهای سیستم عامل Wear تعبیه شده یا خیر. طراحی حاشیه‌های ساعت هوشمند سیتیزن بسیار زیبا است و کاربران می‌توانند بندهای مختلفی برای ساعت هوشمند خود از فروشگاه آنلاین این شرکت سفارش بدهند.

ساعت هوشمند CZ Smart مجهز به نمایشگر 1.28 اینچی AMOLED با رزولوشن 416 در 416 پیکسل است و از چیپست اسنپدراگون Wear 3100 بهره می‌برد که ممکن است نتواند عملکرد مورد نیاز برای سیستم عامل Wear OS را تامین کند. این در حالی است که برخی از ساعت‌های هوشمند فعلی بازار با چیپست قدرتمند Wear 4100 به بازار عرضه می‌شوند.

 

 

 

از این زاویه با وجودی که ساعت هوشمند جدید سیتیزن از طراحی زیبایی بهره می‌برد؛ اما از نظر فنی و چیپست مورد استفاده در آن، کمی ناامید کننده است.

CZ Smart مجهز به حسگر ضربان قلب، GPS ، NFC ، اسپیکر و میکروفون برای برقراری تماس‌ها است و از حافظه داخلی 8 گیگابایتی بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند را با قیمت 395 دلار خریداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها