امروزه عمل های زیبایی یکی از متداول ترین عمل های پزشکی است که در مراکز زیبایی، کلینیک های زیبایی و بیمارستان ها انجام می شود.
کد خبر: ۱۲۸۵۹۸۸

انواع عمل های زیبایی  

عمل های زیبایی بر روی نقاط مختلف بدن انجام می شود. مهمترین ناحیه جهت زیبایی ناحیه سر و صورت می باشد. همچنین عمل های زیبایی جهت تناسب اندام انجام می شود.

11 سوال متداول کاشت مو که برای همه پیش می آید

 

از عمل های زیبایی که در ناحیه فوقانی بدن یعنی سر و صورت انجام داد میتوان به عمل زیبایی بینی ، انواع تزریقات (بوتاکس، چربی، فیلر و ...)، کاشت مو، کاشت ابرو و غیره

کاشت مو چیست

عمل کاشت مو ( پیوند طبیعی مو) یکی از عمل های زیبایی است که در سالیان اخیر مراجعین زیادی را به کلینیک های کاشت مو کشانده است. کاشت مو در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و توانسته است یکی از بزرگتری دغدغه های زیبایی را پاسخ دهد و بهترین درمان برای این مشکل باشد.

کاشت مو و کاشت ابرو در دنیا به روش های مختلفی انجام می شود، در ایران نیز کاشت مو به روش های FIT , FUT , SUT , FUE , BHT  و با دستگاه ها و ابزارهای مختلفی انجام می شود.

سوالات رایج مراجعین در مورد کاشت مو 

قبل از تصمیم گیری نهایی جهت انجام عمل کاشت مو و کاشت ابرو همیشه سوالات زیادی درباره این عمل زیبایی برای مراجعین پیش می آید که اکثر این سوالات در جلسه مشاوره توسط پزشک متخصص کاشت مو پاسخ داده می شود. مهمترین سوالاتی که برای مراجعین پیش می آید با جواب هایی از خانم دکتر فاطمه یکه زارع در ادامه می بینیم.

  • مهمترین سوال کاشت مو : آیا موی کاشته شده دائمی است؟

موهای پشت سر به دلیل اینکه گیرنده هورمونی ندارند هیچوقت نمیریزند. موهای کاشته شده نیز چون از پشت سر به محل کاشت منتقل می شوند دائمی بوده و حتی چند سال بعد از کاشت نمیریزند.

  • آیا کاشت مو نیاز به بیهوشی دارد؟

در روش های جدید و مدرن کاشت مو مانند FIT  و FUE به هیچ عنوان نیاز به بیهوشی عمومی نیست و فقط با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. در روش FUT نیز در اکثر موارد با استفاده از بی حسی موضعی عمل کاشت مو انجام می شود.

  • آیا کاشت مو درد و خونریزی دارد؟

در روش FIT تمام مراحل برداشت گرافت ها و کاشت بدون درد و خونریزی انجام می شود و بیمار در تمام مراحل کاشت میتواند کاملا هوشیار به تماشای تلویزیون و یا کار با موبایل خود بپردازد.

  • کاشت مو چقدر زمان می برد؟

بستگی به روش و تکنیک انجام کاشت مو و همچنین وسعت ناحیه طاسی زمان انجام کاشت مو متفاوت است. در روش های جدید و مخصوصا روش های کاشت با دستگاه زمان انجام عمل بسیار سریعتر است. اما در اغلب روش ها پیوند مو در یک روز انجام می شود.

  • کدام روش کاشت مو برای من مناسب تر است؟

اینکه کدام روش برای شما مناسب است در روز مشاوره قبل از کاشت مو مشخص می شود و به عوامل مختلفی از جمله وضعیت بانک مو، وسعت ناحیه طاسی، و شرایط بیمار بستگی دارد.

11 سوال متداول کاشت مو که برای همه پیش می آید

  • هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه کاشت مو در مراکز مختلف با توجه به معیار های متفاوتی متغییر است و در روز مشاوره توسط پزشک به بیمار اعلام می شود.

  • بهترین سن برای انجام کاشت مو 

تصمیم به انجام عمل پیوند مو پس از ریزش مو و مشاهده طاسی توسط فرد گرفته می شود. ریزش موها چه به دلایل ژنتیکی و یا محیطی و بیماری ها از سنین حدود 20 سالگی ممکن است آغاز شود. هر فردی در یک زمانی که احساس نارضایتی از وضعیت موهای خود می کند ممکن است تصمیم به انجام کاشت مو می کند. کاشت مو محدودیت سنی ندارد اما بهترین سن برای انجام کاشت 25 الی 50 سال است.

  • زمان استراحت بعد از کاشت مو

زمان لازم استراحت بعد از کاشت مو توسط پزشک مشخص می شود اما به طور معمول یک روز پس از انجام کاشت مو بیمار می تواند فعالیت های سبک و عادی زندگی را از سر گیرد. اما فعالیت های سنگینی مانند ورزش کردن، فعالیت هایی که نیاز به پایین انداختن سر دارند پس از یک هفته استراحت مجاز به انجام می باشند.

  • استفاده از سیگار و قلیان 

استفاده از سیگار یک هفته قبل از انجام عمل ممنوع می باشد. همچنین استفاده از سیگار و قلیان بعد از عمل مانع از خونرسانی به بافت ها می شود لذا تا دو هفته پس از عمل از مصرف مواد مخدر خودداری کنید.

  • چه ضمانتی برای موفقیت کاشت مو است؟

همیشه این نگرانی در بین مراجعین وجود دارد که آیا پس از کاشت مو میتوانم مطمئن باشم که موهای کاشته شده دائمی هستند و یا ممکن است باز هم دچار ریزش شوند. در کلینیک کاشت مو آرین سیما جهت اطمینان خاطر مراجعین کاشت مو پس از انجام کاشت ضمانت نامه کتبی صادر می شود

  • کجا کاشت مو کنم

کاشت مو در مراکز مختلفی انجام می شود بسیاری از مراکز کاشت مو بدون دارا بودن مجوز رسمی در حال انجام فعالیت هستند. پس توجه به این موضوع که قبل از انجام عمل از مجاز بودن مرکز و همچین از تخصص پزشکان و کادر درمان آن مرکز اطمینان حاصل کنید. مشاهده نتایج عمل های قبلی نیز میتواند کمک بسیاری کند.

11 سوال متداول کاشت مو که برای همه پیش می آید

کلینیک تخصصی کاشت مو آرین سیما با بهره گیری از کادر درمانی مجرب و پزشکان متخصص در زمینه های پوست و مو و انجام انواع عمل های زیبایی بیش از یک دهه فعالیت مفید داشته و رضایت حداکثری مراجعین را به دست آورده است. همچنین دسترسی آسان و انجام عمل ها در کمتر از یک روز انجام میشود دلیل مراجعه افراد از شهر ها و استان های مختلف کشور برای انجام عمل های زیبایی و کاشت مو به این کلینیک است.

تماس با کلینیک کاشت موی آرین سیما:

تلفن: 02188876001 – 02187700880

واتساپ: 09126457379

نشانی: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی جنوبی، ساختمان 142، طبقه سوم واحد 34

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها