بازی اکشن – نقش‌آفرینی و رایگان Genshin Impact که توسط استودیوی چینی ‌می‌هویو ساخته شده است، از زمان انتشار خود در دو هفته‌ی پیش تاکنون بیش از 100 میلیون دلار درآمد در سراسر جهان داشته است.
کد خبر: ۱۲۸۰۱۱۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر، به گفته‌ی شرکت سنسور تاور، Genshin Impact در اولین هفته انتشار به رتبه‌ی دوم در لیست بازی‌های پردرآمد iOS رسید. این بازی بطور کلی بیش از 23 میلیون بار بر روی سیستم عامل‌های iOS و آندروید دانلود شده که17میلیون نسخه‌ی آن به گرازش سایت اپ آنی در چهار روز دانلود شده است.

بگفته‌ی تحلیلگر ارشد شرکت نیکو پارتنرز ، دنیل احمد، بازارهای برتر این بازی رایگان ، چین، ژاپن، کره و ایالات متحده هستند. به این ترتیب بازی Genshin Impact تاکنون بزرگترین لانچ IP جدید توسط سازنده‌ی چینی است، که یک نقطه عطف مهم برای صنعت بازی‌‌های ویدیویی در چین به حساب می‌آید، با ذکر این نکته که بازی چینی به ندرت خارج از کشور موفق هستند.

البته این روند کاملاً بدون مشکل نبوده است. Genshin Impact موجب ایجاد اختلاف نظرهایی نیز در مورد نحوه‌ی کارکرد تراکنش‌های پولی درون- بازی در بین منتقدان بوده است. به جز کسب درآمد در بازی، این عنوان به دلیل سانسور لیست طولانی کلمات، از جمله هنگ کنگ، تایوان و سایر موارد برای رعایت دستورالعمل‌های قانوی چینی به عنوانی بحث‌برانگیز تبدیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها