ما براساس گزارش‌های قبلی متوجه شدیم که اسمارت‌فون جدید سامسونگ گلکسی M51 به عنوان جانشین مدل گلکسی M40 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که هندست جدید سامسونگ در ماه سپتامبر رونمایی شود. در این میان گزارش جدیدی توسط سایت Pricebaba منتشر شده است که جزییاتی درباره نسخه‌های مختلف گلکسی M51 و دوربین آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۶۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، Ishan Agarwal یکی از افشاگران معتبر به عنوان منبع گزارش این نشریه اعلام کرد که میان‌رده جدید کره‌ای‌ها در دو مدل با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود که هر دو مدل در یک گزینه حافظه داخلی با ظرفیت 128 گیگابایت معرفی شوند. این افشاگر نام تراشه مورد استفاده در M51 را فاش نکرد، اما گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که تلفن مورد بحث ما از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 730 استفاده می‌کند.

طبق گزارش جدید این نشریه، در پنل پشتی تلفن یک دوربین با چهار سنسور وجود دارد که سنسور اصلی آن با کیفیت 64 مگاپیکسل در مجموعه تعبیه شده است. یک لنز 12 مگاپیکسلی التراواید به همراه یک دوربین پرتره 5 مگاپیکسل و لنز ماکرو 5 مگاپیکسل نیز در کنار دوربین اصلی فعالیت می‌کنند. در بخش دوربین سلفی یک سنسور با کیفیت 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.


به گزارش‌های قبلی برمی‌گردیم؛ براساس ادعای منابع خبری، گلکسی M51 از یک صفحه‌نمایش 6.5 یا 6.67 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده خواهد کرد. احتمال می‌رود که این نمایشگر برای میزبانی سنسور دوربین سلفی از طراحی حفره پانچ‌شده بهره ببرد.

در قسمت نرم‌افزار تلفن نیز سیستم‌عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.1 سامسونگ فعالیت می‌کند. یکی از جذاب‌ترین نکات درباره این تلفن، استفاده آن از یک باتری بزرگ 7000 میلی‌آمپر است که تمامی نیازهای یک کاربر عادی یا حتی حرفه‌ای را هم برطرف می‌کند. از طرفی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که این باتری از فناوری شارژ سریع 25 وات پشتیبانی کند.

مدتی قبل هم صفحه پشتیبانی این گوشی در وب‌سایت سامسونگ روسیه مشاهده شده بود، اما سامسونگ هنوز هیچ صحبتی درباره گلکسی M51 را به میان نیاورده است. با توجه به این که نسخه برتر هندست سامسونگ گلکسی M31s با قیمت 21499 روپیه (حدود 287 دلار) در هند به فروش می‌رسد، می‌توان حدس زد که مدل M51 نیز با قیمت 25000 روپیه (حدود 333 دلار) در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها