کد خبر: ۱۲۷۳۲۸۳

کارشناسان پیش‌تر به چندین مورد از مزایای نمایشگر تاشونده به خارج نسبت به نمونه‌های تاشونده داخلی از جنبه هزینه ساخت، ضخامت و شارژدهی باتری اشاره کردند. بر این اساس به‌‌نظر می‌رسید که طراحی مورد استفاده در اسمارت‌فون میت X هواوی نسبت به گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ به‌مراتب مطلوب‌تر است. اکنون ظاهرا هواوی در الگوی طراحی هندست تاشوی آینده خود بازنگری نموده و بر اساس اعلام یک منبع صنعتی معتبر اسمارت‌فون هواوی میت X2 همانند سامسونگ گلکسی فولد از یک نمایشگر تاشونده به داخل بهره خواهد برد. بدین‌ترتیب هندست مذکور فاقد نمایشگر تاشونده به خارج خواهد بود.

“میت X2 همانند گلکسی زد فولد 2 یک هندست تاشونده به داخل محسوب می‌شود و نمایشگرهای مورد استفاده در آن نیز توسط کمپانی‌های سامسونگ و BOE تامین خواهد شد. این نمایشگر فاقد روکش UTG بوده و در عوض از لایه محافظ پلی‌آمید بی‌رنگ و شفاف (CPI) بهره خواهد برد. با این‌حال احتمالا پیش‌تر نیز به این جزئیات اشاره شده است.” – راس یانگ؛ 7 آگوست 2020

به گفته راس یانگ؛ تحلیل‌گر موسسه Display Search هواوی از پنل انعطاف‌پذیر ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد؛ اگرچه این پنل فاقد لایه شیشه‌ای فوق‌العاده نازک UTG خواهد بود. بر اساس گزارش، هواوی پس از سامسونگ نخستین شرکتی است که از نمایشگر تاشوی ساخت سامسونگ استفاده می‌کند. هواوی اخیرا عنوان بزرگترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان را به خود اختصاص داد؛ اما تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات‌متحده کسب‌وکار هواوی را در معرض تهدیدی جدی قرار داده است. این پدیده احتمالا بدان معناست که تا سال آینده توانایی نوآوری کمپانی به شدت کاهش خواهد یافت. متاسفانه چنین وضعیتی به‌معنای کاهش تنوع طراحی در حوزه گوشی‌های تاشو است.

منبعMspoweruser

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها