مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انسداد آزادراه خلیج فارس در مسیر قم – تهران از ساعت ١٣ تا ٢١ امروز خبر داد و گفت: امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ همه پروازهای این فرودگاه متوقف است.
کد خبر: ۱۲۰۹۸۴۰
انسداد آزادراه خلیج فارس در مسیر قم-تهران

به گزارش جام جم آنلاین‌، علی کاشانی حیدری در گفتگو با فارس‌ به ‌‌توقف پنج ساعته پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در روز جاری اشاره کرد و اظهار داشت: امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ همه پروازهای این فرودگاه متوقف است.

وی اظهار داشت: البته از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده است این موضوع را از قبل به شرکت‌های هواپیمایی اطلاع دهند ضمن آنکه اطلاع‌رسانی قبلی نیز از طریق شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این‌باره انجام شده است.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تأکید کرد: ‌مسافران برای اطلاع از زمان دقیق پرواز خود به پایگاه اینترنتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به نشانی WWW.IKAC.IR مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.

کاشانی حیدری اضافه کرد: همچنین به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر و بهتر سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بر اساس مصوبه کمیته برگزاری مراسم، مسیر دسترسی قم به تهران در آزادراه خلیج فارس از ساعت ۱۳ تا ۲۱ امروز ‌چهاردهم خردادماه مسدود خواهد بود.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: ‌رانندگان می‌توانند ‌از آزادراه ساوه یا جاده قدیم قم - تهران بر ای تردد در ساعات مذکور استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها