به‌نظر می‌رسد گوشی بلک‌بری KEYone موفق‌ترین مدل ساخته شده با برند بلک‌بری بوده و ظاهرا نسخه جدیدی از این اسمارت‌فون نیز در راه است. از قرار معلوم مشخصات اصلی آن از روی اسناد شرکت سازنده‌اش لو رفته است.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۰۷
مشخصات نسخه جدید گوشی بلک‌بری KEYone از روی اسناد شرکت سازنده‌ مشخص شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، بلک‌بری KEYone هر آن‌چه که طرفداران این کمپانی آرزویش را داشتند در خود جای داده بود؛ یک کیبورد فیزیکی QWERTY‌ که دارای طراحی فوق‌العاده‌‌ای بود و سنسور اثر انگشتی که در دل کلید Space قرار داشت. چیپست پرقدرت و کم مصرف اسنپدراگون 625 به همراه یک باتری 3505 میلی‌آمپری عمر باتری خوبی را به ارمغان آوردند؛ به‌طوری‌که در طول روز نیازی به وصل کردن این گوشی به شارژر احساس نمی‌شد.

بلک‌بری KEYone توانسته افکار عمومی را به خود جلب کند. این کمپانی برای آن‌که بتواند به این رویه مثبت ادامه دهد تنها به نسخه جدید آن نیاز خواهد داشت. مطابق اطلاعاتی که از اسناد حساب کاربری یکی از عاملین فعال در شرکت TCL به‌دست آمده، نسخه جدید بلک‌بری KEYone که شاید KEYtwo‌ نام داشته باشد با کد BBF100-1 در حال آماده سازی است. بد نیست بدانید که بلک‌بری KEYone با کد BBB100-1 و بلک‌بری موشن با کد BBD100-1 تولید شده بودند.

مطابق تصویر بالا، قرار است در نسخه جدید از تراشه اسنپدراگون 660 استفاده شود که یک چیپست هشت هسته‌ای محسوب می‌شود و واحد پردازش گرافیکی آن Adreno 512 است. در حالی‌که اندازه صفحه نمایش این گوشی مشخص نشده (بلک‌بری KEYone از صفحه نمایش 4.5 اینچی برخوردار است) اما رزولوشن آن 1620 در 1080 است که نسبت تصویر 3:2 را به ارمغان می‌آورد.

همانند بلک‌بری KEYone، این نسخه نیز قرار است توسط TCL تولید شود. اگر می‌خواهید سرنخ‌های بیشتری در رابطه با زمان رونمایی این گوشی به دست بیاورید باید چشمان خود را به پیشنهادهای ویژه فروش گوشی بلک‌بری KEYone معطوف کنید. بدون شک بلک‌بری سعی می‌کند قبل از عرضه گوشی جدید خود، تمام موجودی‌های بلک‌بری KEYone را به اتمام برساند تا شرایط برای عرضه گوشی جدیدش فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها