مشاهده گوشی جدید ایسوس در بنچمارک GFXBench

اخیرا یک گوشی هوشمند از کمپانی ایسوس با شماره مدل X018D در پایگاه داده بنچمارک GFXBench مشاهده شد.در همین راستا اطلاعاتی درباره آن منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی دارای صفحه نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر 18:9 و وضوح تصویر 1440 در 720 پیکسل است.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۲۲
مشاهده گوشی جدید ایسوس در بنچمارک GFXBench

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک 24، در قلب این گوشی پردازنده MT6750T کمپانی مدیاتک قرار دارد که قدرت پردازشی آن برابر با اسنپدراگون 625 کوالکام است که بنابراین میتوانیم آن را یک میان رده عنوان کرد.طبق اطلاعاتی که در این بنچمارک وجود دارد،این تراشه با معماری 64 بیتی و 8 هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 و بیشترین سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز می باشد.

این پردازنده کمپانی مدیاتک از حافظه رم اجرایی با ظرفیت 3 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت می باشد که البته کاربر میتواند حافظه دستگاه را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD افزایش دهد.این گوشی تنها با یک سیم کارت سازگاری دارد و این موضوع نشان می دهد که این گوشی برای بازارهای چین و هند که بیشتر اسمارت فون های دو سیم کارته اند،ساخته نشده است. دوربین اصلی این گوشی با کیفیت 16 مگاپیکسل و فلاش LED و قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار،تشخیص چهره و قابلیت پشتیبانی از HDR است.

دوربین سلفی این گوشی با کیفیت 8 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی و 4K می باشد. گوشی جدید ایسوس دارای تمام حسگر های معمول اسمارت فون ها است و تنها بدون سنسور ضربان قلب و NFC می باشد که دلیلی بر این موضوع است که این گوشی برای رقابت در بازار میان رده ها تولید می گردد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید نوقا به طور پیش فرض است. ایسوس اخیرا از سری زنفون 4 رونمایی کرده است و به نظر می آید که این گوشی هم از این خانواده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها