کمپانی الکترونیک آرتز پس از انتشار گزارش مالی سه ماهه چهارم سال میلادی جاری خود، بر روی ساخت محتویات رایگان بازی بتلفیلد ۱ تمرکز کرده است. این کمپانی پس از مشاهده فروش و محبوبیت فوق العاده بازی بتلفیلد ۱ تصمیم به گسترش بازی گرفته تا رضایت کاربران معمولی این عنوان ویدیویی را بدست آورد و به پشتیبانی رایگان خود ادامه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۴۵
EA بر روی محتویات رایگان بازی بتلفیلد ۱ مشغول به کار است

به گزارش جام جم آنلاین ، با برگزاری سرویس آنلاین بازی بتلفیلد ۱، کمپانی ناشر الکترونیک آرتز از انتشار محتویات رایگان بیشتری برای این عنوان ویدیویی خبر داد. این شرکت پس از مشاهده عملکرد بسیار خوب بازی، تنها به خریداران نسخه پرمیوم پس (سیزن پس) و خریداران بسته های الحاقی توجه نمی کند و به فکر کاربران عادی بازی نیز می باشد. درست است که تمامی بسته های الحاقی این عنوان به صورت پولی عرضه می شود اما این بدان معنا نیست که کاربران عادی بازی هرگز با محتویات جدیدی رو به رو نخواهند شد و در همان نقشه های اولیه به تجربه بازی خواهند پرداخت.

آن طور که پیداست گویا پشتیبانی شرکت الکترونیک آرتز از بازی بتلفیلد ۱ بیشتر از تصور ماست. به تازگی آقای بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، رئیس امور مالی شرکت الکترونیک آرتز، در بیانیه ای اعلام کرد که استودیوی دایس و شرکت EA برنامه های طولانی مدتی را برای بازی بتلفیلد ۱ در نظر دارد. ایشان در این بیانیه گفت:
هر کدام از بازیکنان بازی Battlefield 1 [هم دارندگان نسخه پرمیوم پس بازی و هم بازیکنان معمولی] راه های زیادی برای تجربه دلنشین این عنوان ویدیویی در سال میلادی جاری دارد چرا که بروز رسانی های متعدد، نقشه های جدید، سه بسته الحاقی متنوع، نیروها و سربازان جدید، مناطق و محیط های جدید تمامی جامعه بازی را در بر خواهد گرفت.

بلیک یورگنسن در ادامه اضافه کرد:

به عبارت دیگر، منظور من این است که شما شاهد انتشار محتویات بسیار زیادی برای جامعه بازی Battlefield 1 خواهید کرد. این محتویات تنها مختص دارندگان نسخه پرمیوم پس و خریداران دی ال سی ها نیستند بلکه تمامی کاربران عادی و معمولی نیز این محتویات را دریافت خواهند کرد.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی در خصوص این محتویات رایگان ارائه نشده است. همان طور که می دانید سازندگان به صورت منظم و ماهانه با انتشار بروز رسانی های گوناگون از بازی بتلفیلد ۱ پشتیبانی می کنند و ضمن برطرف سازی مشکلات و باگ های بازی، ویژگی های جدیدی به آن اضافه می کنند. به نظر شما، این محتویات شامل نقشه های و نیروهای جدید خواهند بود؟
چندی پیش کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. در این گزارش مالی آمار جدیدی از تعداد بازیکنان عناوین بتلفیلد ۱، Sims 4 و فیفا ۱۷ ارائه شد. بر اساس بیانیه EA، تعداد ثبت نام کنندگان بازی Battlefield 1 از مرز ۱۹ میلیون نفر عبور کرده که این رقم به خوبی موفقیت نسخه جدید فرانچایز بتلفیلد را بیان می کند چرا که این تعداد در مقایسه با بازیکنان بازی Battlefield 4 بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

تا به امروز تنها یک بسته الحاقی تحت عنوان They Shall Not Pass برای بازی بتلفیلد ۱ منتشر شده است که این دی ال سی بازیکنان را به کشور فرانسه می برد و در منطقه آتش زده جنگی و پوشیده از گل های رز، مبارزات جنگ جهانی اول را به تصویر می کشاند. سه بسته الحاقی دیگر با نام های In The Name of The Tsar، Turning Tides و Apocalypse هم اکنون توسط استودیوی دایس در حال طراحی و ساخت می باشند که هر کدام از آن ها، محتویات و نقشه های جدیدی را به بازی اضافه می کنند.

بازی بتلفیلد ۱ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۳۰ مهر سال ۱۳۹۵ برای کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه شد و هم اکنون نسخه استاندارد آن با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های اوریجین، پلی استیشن و ایکس باکس لایو به فروش می رسد. به علاوه، نسخه پرمیوم پس بازی که شامل تمامی بسته های الحاقی این عنوان ویدیویی می شود، با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار قابل خریداری است.

بهتر است بدانید شرکت نامدار الکترونیک آرتز همانند همیشه به صورت اختصاصی در مراسم E3 سال میلادی جاری حضور دارد. این کنفرانس تحت عنوان EA Play در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شب روز شنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۰ ژوئن) و در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. الکترونیک آرتز در طول این مراسم از عناوین جدیدی از جمله نسخه جدید بازی فیفا، نید فور اسپید، استار وارز بتل فرانت ۲ و… رونمایی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها