وقتی صحبت از فروش اسمارت فون به میان می آید، شیائومی قطعا یکی از کمپانی هایی است که به روش فروش سریع و انبوه اسمارت فون دست یافته است. این کمپانی پیشتر نیز آمارهایی را در خصوص تعداد گوشی هایی که در چند دقیقه یا چند ثانیه به فروش رسانده تبلیغاتی کرده بود که با توجه به آن موارد دستاورد اخیر شیائومی در فروش خیلی هم جلب توجه نمی کند.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۱۸
شیائومی در مدت 45 روز یک میلیون رد می نوت 4 را به فروش رسانده است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌شیائومی هند در پستی در فیسبوک اعلام کرده که توانسته تعداد یک میلیون گوشی رد می نوت 4 را در عرض 45 روز در این کشور به فروش برساند. این آمار می تواند نقطه عطفی برای شیائومی باشد چرا که بدین ترتیب رد می نوت 4 در کوتاه ترین زمان رکورد فروش یک میلیون اسمارت فون را در کشور هند پشت سر گذاشته است. شیائومی تخمین می زند که با این میزان فروش توانسته در هر 4 ثانیه یک گوشی را به فروش برساند.
این کمپانی در پست خود می نویسد:
موفقیت دیگری نصیب شیائومی شد. رد می نوت 4 توانست رکورد کوتاه ترین زمان در فروش یک میلیون گوشی را در هند پشت سر بگذارد و فقط در 45 روز این تعداد فروش را به ثبت برساند که به معنی فروش یک دستگاه در هر 4 ثانیه است. از طرفداران شیائومی به خاطر محبت و پشتیبانی شان که این موفقیت را رقم زده سپاسگزاریم.
شیائومی هنوز فروش اسمارت فون را در بازار آمریکا آغاز نکرده و گفته می شود که احتمالا این کمپانی امسال وارد این بازار نخواهد شد که به دلیل تغییر مدیرعامل این کمپانی ممکن است باز هم به تعویق بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها