مپانی شیائومی تاکنون چندین مدل مختلف از گوشی میان رده ی ردمی نوت 4 را معرفی کرده است که از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار هستند و این گوشی در کشور هایی مانند هند فروش بسیار خوبی برای کمپانی رقم زده است. اکنون که تعطیلات سال نو چینی ها به پایان رسیده است، کمپانی ها مجددا کار خود را آغاز خواهند کرد و به نظر میرسد شیائومی قصد دارد به زودی مدل جدیدی از ردمی نوت 4 را این بار با پسوند X معرفی کند.
کد خبر: ۹۹۹۶۶۸
شیائومی در تاریخ 28 بهمن از گوشی ردمی نوت 4X رونمایی خواهد کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سخت افزار مگ، تا امروز چندین گزارش از Redmi Note 4X منتشر شده است و همچنین تصاویری رندر شده نیز از این دستگاه فاش شده است. همچنین حدود یک ماه پیش این گوشی در لیست رگلاتوی TENAA فاش و اکنون شیائومی رسما این گوشی را تبلیغ کرده است و احتمالا در روز 16 فوریه مصادف با 28 بهمن این دستگاه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

تیزر تبلیغاتی این گوشی در حساب رسمی شیائومی در شبکه ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است و همچنین در صفحه ی گوشی های ردمی نیز به اشتراک گذاشته شده است. پیش از این سخنگوی شیائومی گفته بود که کمپانی برای روز ولنتاین ( 14 فوریه ) هدیه ی ویژه ای را برای کاربران در نظر گرفته است و علاوه بر این عدد 16 که به وضوح در تیزر منتشر قابل مشاهده است احتمالا همان تاریخ رونمایی گوشی جدید شیائومی است.

بر اساس اسنادی که توسط TENAA در مورد ردمی نوت 4X منتشر شد، این گوشی دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی خواهد بود. در قلب این دستگاه اسنپدراگون 653 قرار خواهد گرفت و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انرژی در مورد نیاز این گوشی را تامین خواهد کرد. مانند اکثر گوشی های شیائومی، ردمی نوت 4X نیز در دو نسخه ی 32 و 64 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد که هر دو از 4 گیگابایت رم برخوردار خواهند بود. قیمت احتمالی این گوشی نیز حدودا 150 دلار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها