فرشید اسماعیلی، بازیکن جوان استقلال در نیمه دوم مقابل السد به میدان رفت و بازی بسیار خوبی انجام داد. او بعد از بازی درحالی ورزشگاه را ترک کرد که درد می‌کشید. فرشید با خنده گفت: سر و صورتم را می‌بینید؟ خیلی بازیکنان السد مرا زدند. نمی‌دانم چرا داور کارت نمی‌داد.
کد خبر: ۹۹۹۸۷۱

او لبش را نشان داد و افزود: ببینید چقدر ورم کرده. متاسفانه بازیکنان آنها خشن بودند و داور هم کارت نمی‌داد.

اسماعیلی درباره یک صحنه جالب هم حرف زد: لب خط، بازیکن این تیم بدجور مرا زد. باورتان نمی‌شود. اینقدر ضربه‌اش سنگین بود که حتی گیج شده بودم و یک لحظه به سمت زمین خودمان برگشتم. ناگهان به خودم آمدم و گفتم چرا من این‌طرفی می‌روم! السدی‌ها من و دیگر بازیکنان را کتک می‌زدند!

او درباره شب به‌یادماندنی استقلال می‌گوید: خیلی فوق‌العاده بود. هوادار یعنی این. روز سه‌شنبه ورزشگاه را پر کردند. من شنیدم که سرمربی السد و بازیکنان این تیم هم شوکه شده بودند. تماشاگر ایرانی همین است. آنها یک جهنم برای حریفان درست می‌کنند. به نظرم عامل اصلی برد ما همین هواداران بودند.

اسماعیلی درباره حمایت طرفداران پرسپولیس هم چنین نظری می‌دهد: واقعا از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان، پیشکسوتان و کلا مجموعه این تیم خیلی از ما حمایت کردند. باید از کل فوتبال ایران تشکر کنیم که نگاهشان به این بازی به عنوان یک بازی ملی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها