با بازی Astroneer ماجراجویی فضایی را تجربه می‌کنید

زندگی یک فضانورد

اگر طرفدار بازی‌های ماشین مانند Hill Climb هستید، احتمالا از این بازی هم خیلی خوشتان خواهد آمد. در Race Off باید با دو پدال گاز و ترمز تعادل ماشین‌تان را حفظ کنید، آن هم نه فقط روی زمین، بلکه حتی زمانی که به هوا پرتاب می‌شوید.
کد خبر: ۹۹۳۹۴۷
رانندگی در زمین و آسمان

فرق این بازی با بازی‌هایی مثل Hill Climb سه‌بعدی بودن آن است و زاویه‌ای که از آن ماشین‌تان را می‌بینید. گرافیک بازی هم واقعا چشم‌نواز و دوست‌داشتنی است. حرکت‌هایی که در آسمان می‌کنید هم امتیاز دارد. سر راه سکه و چیزهای مختلفی برایتان هست، باید حواستان به بنزین هم باشد، چون اگر سریع‌تر به گالن بعدی بنزین نرسید در راه می‌مانید. در راه به چیزهایی مختلف مثل پیچ‌های چرخ و فلکی، شتاب‌دهنده‌ها و... برخورد خواهید کرد. مبنای بازی فقط ثبت رکوردهای بهتر نیست و با حریف‌های مجازی و واقعی آنلاین مسابقه خواهید داد. برای این‌که بتوانید بهتر عمل کنید باید ماشین‌تان را تقویت کرده و ماشین‌های تازه‌تر و عجیب و غریب بخرید. با امتیازاتی که جمع می‌کنید می‌توانید مسیرهای بعدی را باز کنید تا در نقشه‌های جدید برانید.

نینجای نامرئی

«یک نینجا نامرئی است و دیده نمی‌شود. اگر دیده شود، دیگر نینجا نیست! Breakout Ninja با دوستانش رقابت می‌کند، افراد بد را می‌زند و ساختمان‌ها را خراب می‌کند.» این توضیحات هیجان‌انگیزی است که سازندگان اپ Breakout Ninja برای آن نوشته‌اند. این بازی با حال و هوای شرق آسیا و سبک زندگی بروس‌لی ساخته شده است. در این بازی باید از روی سیم‌های‌خاردار و برجک‌های مراقبت بپرید و آنها را خراب کنید. افرادی با چشم‌های قرمز سر راهتان قرار دارند که آنها را هم باید از بین ببرید. هرچه جلو بروید و به این کارها ادامه دهید امتیازات بیشتری کسب می‌کنید.

Breakout Ninja در عرض چند روز خودش را به جدول بهترین‌های اپ استور اپل رسانده است. این بازی با ios8 و بالاتر از آن اجرا می‌شود. البته بعضی از کاربران از برخی اشکالات و نقایص در این بازی گله داشته‌اند که حتما در به روزرسانی‌های بعدی رفع خواهد شد.

دنیای اموجی و گیف

این محصول شرکت Everyone یکی از کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین صفحه کلیدهای اموجی را کاملا رایگان در اختیار شما می‌گذارد. Kika فقط یک صفحه کلید از اموجی‌ها نیست، بلکه انبوهی از استیکرها و گیف‌ها را هم دارد. همه اموجی‌ها، گیف‌ها و استیکرهایی را که در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل کیک، اینستاگرام، لاین و... وجود دارد می‌توانید اینجا پیدا کرده و از هر کدام که دوست دارید استفاده کنید. هزاران تم مختلف هم وجود دارد که می‌توانید تم مورد علاقه خود را انتخاب کنید. کم بود؟ چیزهای دیگری هم هست: می‌توانید صدای سازهای مختلف و اصوات اینچنینی را انتخاب کنید و بفرستید. فونت‌های مختلف از بامزه و خنده‌دار گرفته تا جدی و عجیب و غریب هم در این برنامه پیدا می‌شود. امکان شخصی‌سازی در انتخاب، دسته‌بندی و استفاده از این ابزارها براساس علایقتان نیز وجود دارد. Kika یک برنامه واقعا کامل و حرفه‌ای است و نکته مهم این‌که نسخه حرفه‌ای آن رایگان عرضه شده است. منتظر چه هستید؟

مخصوص فوتبالی‌ها

اگر از فوتبالی‌های دوآتشه هستید و همه اخبار و اتفاقات فوتبال را دنبال می‌کنید، بد نیست برنامه کاپ را هم روی گوشی‌تان امتحان کنید. این برنامه، اپلیکیشن رسمی پایگاه خبری تحلیلی کاپ، یکی از وب‌سایت‌های ورزشی است و حالا با عرضه این برنامه می‌خواهد سریع‌تر و به‌روزتر کاربرانش را در جریان اتفاقات دنیای ورزش بگذارد، اما با این برنامه چه قابلیت‌هایی به دست می‌آورید؟ آخرین اخبار ورزشی را می‌توانید بخوانید، فیلم گل‌ها و خلاصه بازی‌های لیگ برتر ایران و مسابقات مهم جهان را ببینید، نتایج تمام لیگ‌ها و مسابقات را به‌صورت زنده دنبال کنید و روزنامه‌های ورزشی هر روز را ببینید. گالری عکس، جدول پخش برنامه‌های ورزشی از تلویزیون، مصاحبه‌ها و پادکست‌های مختلف فوتبالی و غیرفوتبالی را هم می‌توانید در این اپ پیدا کنید. خلاصه این‌که برای فوتبالی‌ها و ورزش‌دوستان مجموعه کاملی است؛ شاید
به دردتان بخورد.

زندگی‌تان را بچرخانید

با اینترنت و به‌خصوص ظهور گوشی‌های هوشمند بسیاری از خدمات شهروندی مثل خرید بلیت، پرداخت قبوض، انتقال پول، استعلام‌ها و... به کارهای چند ثانیه‌ای از هر جا که هستید تبدیل شده‌اند. سیم‌پی یکی از اپلیکیشن‌هایی است که تعداد زیادی از این خدمات شهروندی را گرد هم آورده تا نیازهای شهروندی شما را در این برنامه رفع کند. استعلام خلافی رانندگی با ریز جریمه‌ها، خرید بلیت سینما، قطار، هواپیما و اتوبوس، پرداخت قبض، خرید شارژ تلفن همراه، خدمات اپراتور، باشگاه مشتریان، استعلام موجودی، کمک‌های نیکوکارانه و... تنها بخشی از خدمات این اپلیکیشن است. اول این‌که همه این خدمات رایگان است و شما برای دسترسی به آنها لازم نیست هزینه اضافه پرداخت کنید. دوم این‌که سعی شده با کمترین زمان و پیچیدگی هر خدمتی را که می‌خواهید دریافت کنید. مثلا در این برنامه می‌توانید بدون نیاز به اتصال به اینترنت و تنها با یک کلیک شارژ بخرید. با سیم‌پی می‌توانید بسیاری از نیازهای روزمره‌تان را برآورده کنید.

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها