صدرنشینی مقتدرانه پرسپولیس در لیگ باعث شده برانکو این روزها روی ابرها راه برود؛ پروفسور کروات از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجد با این حال می‌داند رقیبان بیکار ننشسته‌اند.
کد خبر: ۹۹۲۴۳۰

برانکو ایوانکوویچ که همچنان از مرور خاطره دیدار با فولاد و برتری قاطع 3 برصفر برابر این تیم به وجد می‌آید، درباره شرایط پیش روی پرسپولیس و این نکته که بازی‌های این تیم به گونه‌ای شده است که حتی حریفان آسیایی ترسیده‌اند و بازیکن 20 میلیاردی خریده‌اند و آیا قصد خرید بازیکن خارجی دارند، گفت: بله، پر واضح است که آنها با دقت بسیار زیاد انتظار ما را می‌کشند. خرید بازیکن خوب در این مقطع بسیار سخت است و شاید قیمت آنها فرقی نداشته باشد، چون همه بازیکنان تحت قرارداد هستند. اگر کسی را هم بخریم، زمان زیادی طول می‌کشد که با تیم هماهنگ شود. به همین دلیل من اعتماد زیادی به بازیکن ایرانی دارم و آنها کیفیت خوب‌شان را هم نشان داده‌اند.

او درباره دیدار روز دوشنبه برابر گسترش فولاد گفت: ما خودمان را برای بازی با گسترش آماده خواهیم کرد. آنها اوایل فصل خوب نبودند، اما رفته‌رفته توانستند به خوبی خودشان را بالا بکشند و در دو بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم هم خوب کار کردند و عملکردشان معلوم است. کار ما در بازی با گسترش فولاد سخت است، اما با احترامی که به این تیم قائل هستیم، به برد فکر می‌کنیم و چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

برانکو تصریح کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و به نتیجه گرفتن فکر می‌کنیم. در هر بازی به دنبال بازی زیبا و نتیجه گرفتن هستیم که با حداکثر توان وارد زمین می‌شویم و هدف حداکثری داریم. همان‌طور که گفتم 13 هفته دیگر باقی مانده و هر جایی که بخواهیم شُل کار کنیم از هدف‌مان دور می‌شویم. اکنون حتی به هدفی که داریم، نزدیک هم نشده‌ایم.

او درباره حمایت‌های یحیی گل‌محمدی و محمد مایلی‌کهن گفت: از این اظهارنظرها خوشحالم. وقتی یحیی که سه سال جزو بهترین مربیان بوده، جام حذفی و سوپرجام ایران را برده است. به این نظرات او افتخار می‌کنم. همین‌طور از اظهارات مایلی‌کهن تشکر می‌کنم. او با کارهایی که انجام داده کمک زیادی به فوتبال ایران کرده است، افتخار بزرگی است که بزرگان فوتبال ایران از من تعریف و تمجید می‌کنند.

به دنبال 3 خرید دیگر

برانکو ایوانکووچ هرچند با جذب سروش رفیعی و سامان نریمان جهان تیمش را به خوبی تقویت کرد، اما با این حال همچنان به دنبال تقویت بیشتر است. او برای تقویت تیمش در پست دفاع میانی، هافبک دفاعی و خط حمله از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته شرایط را برای جذب بازیکنان مدنظر او فراهم کنند. این در حالی است که او برای خط حمله تمایلی به حفظ الکساندر پریمیوف ندارد و به دنبال پیدا کردن مهاجم خارجی دیگری به جای وی است.

برانکو با رد تلاش پرسپولیس برای جذب سجاد شهباززاده درباره سروش و نریمان جهان گفت: دو بازیکن جدیدی که گرفتیم بسیار خوب هستند ما آنها را از قبل زیر نظر داشتیم. طبیعی است دنبال بازیکن در خط دفاعی نیز خواهیم بود.

گسترش بدون غایب

گسترش فولاد در حالی دوشنبه به مصاف پرسپولیس می‌رود که داریوش شجاعیان وضعیت مبهمی برای حضور در این دیدار دارد.گسترش برای دیدار با پرسپولیس بازیکن مصدوم و محرومی ندارد و فراز کمالوند می‌تواند از تمامی بازیکنانش در این دیدار استفاده کند. در این بین داریوش شجاعیان که در دیدار گذشته گسترش فولاد مورد غضب فراز کمالوند قرار گرفته و از لیست 18 نفره این تیم برای دربی تبریز کنار گذاشته شده بود، برای بازی با پرسپولیس شرایط مبهمی دارد! هرچند دیروز شنیده شد او به منزل کمالوند رفته تا سوءتفاهم‌ برطرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها