پینگ‌پنگ‌باز 11 ساله بعد از درخشش مقابل نیما عالمیان

شمس: باخت برایم سخت بود

هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد، پینگ‌پنگ باز 11 ساله مدعیان را تهدید کند، اما نوید شمس در جام امیرکبیر بدجوری برای نیما عالمیان خط و نشان کشید، وقتی او را تا لب مرز شکست برد تا جایی که نیما عالمیان اعتراف کرده: نوید حریف سرسختی است. نایب‌قهرمان نونهالان جهان، بازی و تمرینش در کمپ‌ها و مسابقه نوجوانان بدجور چشم بزرگان پینگ‌پنگ را گرفته تا حدی که اشلایگر او را خارق‌العاده می‌داند.
کد خبر: ۹۸۵۲۹۲

نوید شمس درباره مسابقه با نیما عالمیان می‌گوید: بازی خیلی سختی بود چراکه نیما نفر دوم ایران است و خیلی قوی‌تر. او بازی بدون استرس را دلیل موفقیتش می‌داند: من خیلی خوب و بدون استرس بازی کردم، به خاطر این‌ که نباید استرس داشته باشم. من با اسم حریفانم کاری ندارم. در واقع، مقابل نیما عالمیان چیزی برای از دست دادن نداشتم. البته بازی و تمرین در کمپ شانگهای با بازیکنان چینی و کمپ اشلایگر خیلی به من کمک کرد. نایب‌قهرمان پینگ‌پنگ نونهالان دنیا درباره واکنش حاضران در سالن می‌گوید: من 11 ساله‌ام و نیما قهرمان پینگ‌پنگ بزرگسالان ایران. به خاطر همین بازی من مقابل او و البته عقب ماندن او تعجب‌آور بود. موقع مسابقه کل سالن به بازی ما خیره شده بودند و خیلی‌ها هم فیلم می‌گرفتند. نوید وقتی 3 بر یک جلو افتاد فکر نمی‌کرد بازنده باشد، اما باخت: من 3 بر یک جلو بودم و حتی در ست پنجم هم جلو بودم اما باختم. بازی خیلی سخت و نفسگیر بود. به همین خاطر ناراحت شدم و گریه کردم. او امیدوار است مدال المپیک را بگیرد: همه ورزشکاران دوست دارند قهرمان المپیک شوند. من هم دلم می‌خواهد به المپیک بروم و مدال بگیرم. هرچند حالا راهی طولانی دارم.

امید شمس، پدر نوید و سرمربی تیم نونهالان خوشحال است شاگردش یکی از مدعیان پینگ‌پنگ ایران را به چالش کشیده: نوید در سن خودش دو جین مدال دارد. او با اعتماد به نفس بالا بازی می‌کند. قبل از بازی با نیما، صدیقی ملی پوش سابق جوانان و طباطبایی را برده بود. شاید نیما فکرش را هم نمی‌کرد برابر نوید به چالش کشیده شود؛ نیمایی که راحت به کسی ست نمی‌دهد، اما نوید بازی را خیلی خوب شروع کرد و حتی وقتی جلو افتاد، استرس به نیما وارد کرد. وقتی نوید سه ست برد، تقریبا کار تمام شده بود که نمی‌دانم خواست خدا بود یا تجربه نیما کمکش کرد و بازی باخته را برد. به نظر او حالا شکست نیما برای نوید زود بود: از نگاه من سرمربی این باخت برای نوید خیلی هم بد نشد. برد بازیکن 11ساله از نفر دوم ایران خیلی زود بود؛ همان بردهای قبلی حالا برای او بس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها