حمله ستارگان هندبال و بسکتبال به مدیریت این فدراسیون‌ها

بی‌توجهی تا کی؟

انتقاد از مدیریت برخی فدراسیون‌های ورزشی، آن هم توسط ستارگان رشته‌های ورزشی، آشکارتر از همیشه ادامه دارد. بعد از المپیک 2016 ریودوژانیرو، بسیاری از قهرمانان تکواندو در کنار برخی منتقدان رسانه‌ها قرار گرفتند و یکصدا از مدیریت تکواندو انتقاد کردند که بیشترین حجم این انتقادها توسط ستاره‌های پیشین تیم ملی مانند یوسف کرمی و هادی ساعی صورت گرفت و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۸۴۰۵۶

غیر از این ورزش انفرادی که زمانی در المپیک مدال‌آور بود آن هم از جنس طلا، این روزها اوضاع ورزش‌های گروهی مناسب نیست و ستاره‌های این ورزش در صف نخست منتقدان اوضاع کنونی قرار دارند. دو روز پیش، صمد نیکخواه‌بهرامی کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال با کنایه به مدیریت 15 ساله محمود مشحون در فدراسیون بسکتبال گفته بود، بعضی‌ها طوری به صندلی ریاست چسبیده‌اند که اگر بروند، آن را هم با خود می‌برند! نیکخواه‌بهرامی که این فصل در لیگ چین بازی می‌کند، در این گفت‌وگو از شرایط کنونی بسکتبال ایران هم انتقاد کرد و در جایی گفت، امیدی به تغییر این اوضاع با جو حاکم در بسکتبال ندارد.

اوضاع آشفته هندبال نیز ملی‌پوشان این ورزش را وادار می‌کند به آنچه در این ورزش می‌گذرد، واکنش تندی نشان بدهند. الله‌کرم استکی، لژیونر هندبال ایران و ستاره تیم ملی که در اروپا بازی می‌کند، می‌گوید: کسانی در هندبال مسئولیت دارند که منافع ملی برایشان اهمیتی ندارد و با اظهار نظر بی‌اساس مانند مقابله با بازیکن‌سالاری، سرمایه‌های زیادی را در هندبال سوزاندند.

استکی با صراحت گفته است، هندبال ایران صاحب ندارد و روی این نکته تاکید می‌کند تا همه صدای او را بشنوند. متاسفانه بی‌توجهی به ورزش انفرادی و گروهی مانند تکواندو، بسکتبال و هندبال صدای همه را درآورده، اما انگار قرار نیست تصمیم جدی برای این ورزش‌ها گرفته شود؛ ورزش‌هایی که روزگاری جهش قابل توجه داشتند اما به خاطر بی توجهی چند سال اخیر، دوران افول خود را سپری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها