مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد

جریمه ۴ هزار میلیاردی قاچاقچیان و اصناف متخلف در پایتخت

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: به دنبال بازرسی‌های شب یلدا، ۱۳۴ پرونده برای فروشنده‌ها متخلف این شب در دادگستری باز شد.
کد خبر: ۹۸۱۵۵۸
۱۳۴ پرونده در اصفهان برای فروشنده‌های متخلف شب یلدا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، جواد محمدی فشارکی ضمن بیاناین مطلب افزود: در جریان بازرسی تیم‌های وی‍ژه شب یلدا دو هزار و ۴۵۲ مورد بازرسی انجام شد که در نتیجه آن ۱۳۴ پرونده تخلف تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را ۱۷۸ میلیون و ۵۲ هزار و ۶۳۰ ریال اعلام و اضافه کرد: میزان تخلفات نسبت به سال گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان تعداد بازرسی‌های انجام شده تا صبح روز چهارشنبه را دو هزار و ۴۵۲ مورد اعلام و تصریح کرد: میزان بازرسی‌ها از میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان و همچنین خرده فروشی‌های صنف میوه و تره‌بار، شیرینی فروشی‌ها، گل فروشی‌ها و خوارو بار فروشان نسبت به ایام مشابه سال گذشته، به میزان ۱۳۲ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در بازرسی اصناف در مقایسه با تعدد واحدهای صنفی ما برای نظارت دقیق‌تر بر بازار نیازمند حمایت و کمک مردم هستیم، در واقع ما از مردم می‌خواهیم که بازرسان افتخاری ما در سطح عرضه باشند.

محمدی اظهار کرد:‌ بازرسی‌های ما از تمام واحدهای صنفی ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند با شماره تلفن های ۱۳-۳۲۳۵۲۰۱۲ و ۳۲۳۴۷۹۰۰ (ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان) تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها